December Bebis 2010 :)
Får man gå på föräldragrupper när man är omföderska? Jag har fattat det som att det bara är första barnet man gör det med.. Men jaa. jag får ju sitta där själv :( Vi kanske hamnar i samma då Emelle ;)
Får man gå på föräldragrupper när man är omföderska? Jag har fattat det som att det bara är första barnet man gör det med.. Men jaa. jag får ju sitta där själv :( Vi kanske hamnar i samma då Emelle ;)
Idag ska jag boka tid på MVC :) det kanske känns mer verkligt då?
Hur är det här med symtom?
Jag mår inte alls lika illa längre, bröstvårtorna gör väl lite ont, och har knappast mkt molvärk längre.. Däremot kom (äckelvarning) världens flytning i morse. Stod upp o så sa det splaff! Läskigt?
Mina symtom avtar oxå! Mår illa någon gång då å då istället nu, har bara lite ont i tuttarna, men har fått massa flytningar. Har lite molvärk då å då.. Allt går i omgångar lixom, från timme till timme!
Tänker lämna er och tråden nu. Kanske kommer tillbaka. Just nu vet jag inte om det blir en decemberbebis eller inte..
Lycka till allihop!
Hej alla.
Kan ju inte låta bli att kika in här då å då..
På tisdag ska jag och sambon på samtal på gyn och VUL, då vi inte vet hur vi ska göra med det lilla livet i magen.
Senaste dagarna har jag mått superilla på dagarna. Jag mår inte illa på morgonen utan det är värst under dagen. På kvällarna kommer även halsbrännan.
Brösten har växt och gör ont och jag har molvärk.
Jag fäller hår som en hund!! Haha
Mitt humör är värdelöst.. Jag blir såå jävla pissed off för ingenting, jag och sambon har haft några rejäla bråk med skrik o allt :( Det kan ju iof även vara en kombination mellan alla hormoner och att jag inte mår bra psykist just nu, eftersom vi ju inte bestämt oss.. :(
Ja jag är superkänslig. Sambon fråga om jag verkligen var säker på att potatisen kokat klart. Vilket resulterade i att jag skena iväg, vansinnig o skrek o hade mig. Som tur är händer det när min dotter inte är hemma =)
Jättejobbigt att sitta här med halsbränna o alla möjliga symtom, om allt är förgäves..
Jag tänkte ut o gå förut, fick vända efter en kort bit. Höll på att svimma :( Mår jätteilla och känner mig matt och yr...
Har inte tid att ta det lugnt... ska jobba ikväll.!
Hej alla "tjockisar" (inte än va?)
Var på kuratorsamtal och VUL i tisdags. Det var tydligen för tidigt föratt se något mer än hinnsäck på VUL och läkaren jag hade var så otrevlig :( Men jag fick en ny tid och ska kolla på måndag igen. Hoppas att få se något då.
Mitt illamående har avtagit :S och jag är i v 6+0 idag! Det har gått lite upp och ner hela tiden, några dagar med illamående, andra utan. Däremot har jag börjat svälla upp på kvällarna! Magen blir hård och uppsvälld och gasig ;P Inte så rockigt kanske ;)
Annars syns det inget, var rädd att det skulle synas tidigt denna gång när det är andra barnet, men det verkar inte så, även om jag känner att jag inte kan dra in magen lika bra längre, och på jobbet känns det som att det syns så jag går och drar i kläderna hela tiden :P