Licebe skrev 2010-04-21 11:46:16 följande:
Tack=)Åh jag är så glad att slippa illamåendet, men det kan komma efter ett tag också eller?Vet nån hur stor risken är för missfall?Och vad man ska tänka på att äta speciellt nu?
Jag har inte mått illa förrens förra veckan då var jag i v 7, så det kan komma bara pang bom, men hoppas du slipper

Emelle skrev 2010-04-21 11:29:40 följande:
Jag var i ca v.9 men det var dött sen
v.6.Vi blev lovade att göra fler koller redan då vid nästa graviditet då vi tyckte det var fruktansvärt att bara gått omkring och inte vetat. Vi har fått tiden av gynläkaren vi hade vid MA:tVar ju där i hundra omgångar då det blev en del strul men min kropp osv...
Kände du några symptom sista veckorna?
Är ju hemskt att gå runt & tro man är gravid & sen visar det sej att man inte är det...är jätte orolig för det. Men har inte ont nånstans & symptom har jag så jag hoppas det är som det ska.
Jag känner inget speciellt sug på nått, men det kan komma attacker då jag precis blir sugen på nått, & oftast nått som inte finns hemma
Cola drack jag innan, beroende typ, nu vill jag inte ha cola alls!!! Bra de

Dricker mest vatten nu.
Känna mat os är ingen höjdare. Har ingen större aptit på morgonen eller dagen då jag mår illa men på kvällen kan jag värka i mej
Min kompis fick en liten prins imorse

Åh vad jag längtar efter våran fis nu!!!