December Bebis 2010 :)
Jag har också en son född sept -08 sen innan!
Grattis alla nya!
V 9 idag! (8+0) Känns härligt. Kände mej kanske lite illamående igår men jag tror att jag inbillade mej och det var bara lågt blodsocker som spökade för jag kunde äta mängder som vanligt... Sist hade jag gått upp 3 kg redan till inskrivningen så jag hoppas att det inte blir lika mycket nu, fast med all den maten jag mölar in blir det svårt...
2 barns: urinprov ska ligga i kyl. Men om du inte har någonstans att förvara provet så hade jag istället försökt att hålla mej så länge som möjligt innan läkarbesöket och sedan kissat till provet strax innan kl 10.
åhh, bara jag som sitter på jobbet och har tråkigt? Alla andra är och grillar eller?
ang namn så har vi VÄLDIGT olika smak. Sambon som är från spanien är grymt förtjust i pojknamn som min pappas årgång dvs Kenneth är en stor favorit, även Sven och Lennart lurar lite i bakgrunden, dom finns inte alls i Spanien och låter då lite häftiga i gubbens öron. INTE i mina öron dock... Fast dom få spanska namn som jag gillar skrattar sambon åt så det är väl ungefär samma sak där
Det gör hon INTE!! Det är inte påhopp att fråga hur andra gör och tänker!!!