Momalicious skrev 2010-06-29 01:36:12 följande:
Det behöver ju nödvändigtvis inte betyda att hon är en dålig barnmorska, bara att hon kanske är en såndär virrig typ. Men jag förstår dig, hade inte heller velat gå hos någon som glömde massa saker osv.
Hur länge sen var det du tog RH blodprovet? Hon kanske inte fått svar än? Eller haft väldigt mycket att göra och glöm, med semestertider och allt. Du kan ju alltid ringa och fråga henne också. :)
Ha du.. Asså där ja går har dom en speciell läkare som har hand om gravida å skriver ut recept å så. Å i början av Juni så va ja där å då sa hon att provet hade kommit å att jag var neg. men då skulle BM ringa till mig och förklara vad som menas med det m.m.
När ja skrev in mig så sa hon till mig : Äntligen nån som är gravid på detta ställe av stan då har jag någe å göra igen, å så log hon jordens leende.. hon har inte semester förens i juli sa hon till mig =) men men nu har ja iallafall mailat till den andra BM så nu hoppas ja på att få byta.
Om detta inte hade varit första gången ja skulle ha varit gravid så skulle ja ha gått kvar hon min BM men de känns som att ja missar lite för mycket info =oS