Idag har jag varit på inskrivning och gjort ultraljud! Alla provvärden var bra och UL visade ett fint litet foster som till och med var lite större än beräknat, 10+5 istället för 10+3. 
Men jag testade med ÄLtest så jag tror inte det nya datumet stämmer, fast det måste ju ändå betyda att det växer som det ska så det var goda nyheter. Är livrädd för missfall eller MA!
Nästa sak på schemat är KUB test i andra halvan av juni. Blodprovet tog BM redan nu så kallelse till NUPP kommer snart. Jag är över 35 så då är det gratis i Göteborg. Vad man sen gör med resultatet är ju en annan fråga...
Mitt blodvärde var lite lågt dock... men mår man illa är inte järntabletter det skojigaste att tänka på. Typiskt nog är jag inte alls sugen på kött heller, jag som älskade en saftig biff vill bara äta frukt och grönt. Och salta kex... Några tips?
Jag vågar inte riktigt skaffa nått till räkan än. Det känns lite tidigt, är visst mer vidskeplig än jag trodde. Fast efter KUB blir det nog lite grejer. H*n kan ju inte ärva allt av storebror!
MalakiW; nu börjar processen att läka, både psykiskt och fysiskt så ett nytt friskt litet frö kan slå rot.
Ha en skön helg alla