Inlägg från: wildahallon |Visa alla inlägg
  • wildahallon

December Bebis 2010 :)

Vi var på Rul idag och allt såg jättebra ut =D Direkt bebisen kom upp på skärmen kom tårarna :) och man såg tydligt pungen & snoppen (som vi även fick kort på) LYCKLIG

• wildahallon

Nu har jag och sambon enats om vad Grodan ska heta, och det blir nog Dylan :)
    Tycker ni det låter finnnnt? :)Glad

• wildahallon
    Skulle heller inte valt det själv, men det är ett helt ok namn!
    Tycker utländska namn måste passa bra ihop med efternamnet. Heter man något typ Svensson så kanske det inte är det snyggaste tycket jag! Men bara man är nöjd med det namn man själv väljer så är det ju det finaste namnet som finns!!
    Han ska heta mitt efternamn, Storm . Både svenskt och amerikanst ;)
  • wildahallon

Min lillkille sparkar riktigt nästan hela dagarna :) UNDERBART! :)
    Har gått upp 2 kilo, men gick ner 3 i början då jag kräktes. Så ligger fortfarande
    på minus! v.20 :)

• wildahallon
    Åh, Våran är en Dylan! Skulle bara vara kul med en till :)

Och apropå det nån annan skrev. Jag har också moderkakan i framvägg, men kände första sparken 18+0 :) Tror det beror på fler saker än det :)
  • wildahallon

Jag har köpt jeans-leggings och jeans på H&M;s mama avdelning. Dom är underbara!
    Har även Gina Tricots långa linnen varje dag, har säkert 5,6 stycken svarta! Dom funkar också jätte bra då topparna börjar bli korta :)

• wildahallon

Vi ska köpa en Emmaljunga City Cross. Känns som en rejäl vagn i vinter :)

• wildahallon

Hoho allihopa! Jag följer er varje dag men orkar inte skriva så ofta ;) hehe.

Vi har köpt klart alla kläder. Köpt i 56, och ska jag handla något nu så handlar jag i 62, då vi haar så det räcker =D Annars har vi inte köpt ngt, jo ett påslakanset till spjälsängen och babyfiltar. Varför ska man vänta och handla allt i sista minuten? Dyrt om inte annat ;) bättre och sprida ut det =D.
    Funderar på att åka till Ikea på Söndag och handla säng och madrass osv.. Får bara lön 2 gånger till.. Och det känns bättre att handla upp mina pengar nu än att be sambon om pengar i november :p frågan är, när sängen väl står hemma... hur stor är chansen att jag INTE packar upp den och bäddar? hahah

På tal om vårtgårdar, mina är enorma &.... bruna.. Blä.

Jag har gått upp 3 kilo sen inskrivning, och det rör mig inte ryggen. Är beredd på det värsta (dvs. 20-30 kilo). Men det rullar väl på snart!

• wildahallon

Inatt hade jag (andra natten irad..) såna otroliga smärtor i magen. ;s vad är det? Liksom, hela magen. och så var den stenhård. hjälp mig?

Annars så är det v.23 idag och min Sambo fick för första gången SE Dylan sparka utanpå ;D

• wildahallon

Alltså, jag kanske är dum i huvudet men jag frågar ändå. Vad har man en gravid-försäkring till?

Svar på tråden December Bebis 2010 :)