December Bebis 2010 :)
Vi var på Rul idag och allt såg jättebra ut =D Direkt bebisen kom upp på skärmen kom tårarna :) och man såg tydligt pungen & snoppen (som vi även fick kort på) LYCKLIG
Vi var på Rul idag och allt såg jättebra ut =D Direkt bebisen kom upp på skärmen kom tårarna :) och man såg tydligt pungen & snoppen (som vi även fick kort på) LYCKLIG
Nu har jag och sambon enats om vad Grodan ska heta, och det blir nog Dylan :)
Tycker ni det låter finnnnt? :)
Min lillkille sparkar riktigt nästan hela dagarna :) UNDERBART! :)
Har gått upp 2 kilo, men gick ner 3 i början då jag kräktes. Så ligger fortfarande
på minus! v.20 :)
Jag har köpt jeans-leggings och jeans på H&M;s mama avdelning. Dom är underbara!
Har även Gina Tricots långa linnen varje dag, har säkert 5,6 stycken svarta! Dom funkar också jätte bra då topparna börjar bli korta :)
Vi ska köpa en Emmaljunga City Cross. Känns som en rejäl vagn i vinter :)
Hoho allihopa! Jag följer er varje dag men orkar inte skriva så ofta ;) hehe.
Vi har köpt klart alla kläder. Köpt i 56, och ska jag handla något nu så handlar jag i 62, då vi haar så det räcker =D Annars har vi inte köpt ngt, jo ett påslakanset till spjälsängen och babyfiltar. Varför ska man vänta och handla allt i sista minuten? Dyrt om inte annat ;) bättre och sprida ut det =D.
Funderar på att åka till Ikea på Söndag och handla säng och madrass osv.. Får bara lön 2 gånger till.. Och det känns bättre att handla upp mina pengar nu än att be sambon om pengar i november :p frågan är, när sängen väl står hemma... hur stor är chansen att jag INTE packar upp den och bäddar? hahah
På tal om vårtgårdar, mina är enorma &.... bruna.. Blä.
Jag har gått upp 3 kilo sen inskrivning, och det rör mig inte ryggen. Är beredd på det värsta (dvs. 20-30 kilo). Men det rullar väl på snart!
Inatt hade jag (andra natten irad..) såna otroliga smärtor i magen. ;s vad är det? Liksom, hela magen. och så var den stenhård. hjälp mig?
Annars så är det v.23 idag och min Sambo fick för första gången SE Dylan sparka utanpå ;D
Alltså, jag kanske är dum i huvudet men jag frågar ändå. Vad har man en gravid-försäkring till?