Emelle skrev 2010-12-14 08:16:37 följande:
Godmorgon.
Har faktiskt sovit riktigt gott i natt.
Sen "råkade" sambons dotter riva ner hela jävla badrumsskåpet och därmed slå sönder typ tio parfymflaskor över hela badrumsgolvet så mitt hem luktar nu som ett riktigt billigt horhus (spelar ingen roll hur gott parfymer luktar en o en, tillsammans blir det för djävligt)
Så nu underar jag om något bra knep för att få bort den här stanken. Känns som man vill dö. Det luktar på HELA nedervåningen. Jag har spolat med duschen och torkat, men det sitter ju i.
ÖVERALLT!!
Snacka om att mitt redan känsliga luktsinne är i total hysetri...Välkommen huvudvärk!
Att det aldrig kan få vara en bra morgon bara!
Jag har ocskå sovit jättegott!!! Vaknade dock med världens huvudvärk och känner att jag håller på att få värsta dunderförkylningen
Igår kväll hände en lustig grej som jag aldrig varit med om. Sambon och jag låg och tittade på magen. Bebisen var alldeles galen! Då knäppte det till från magen. JÄTTEHÖGT! Både jag och sambon hörde det. JAg trodde först att det var fostersäcken som brast eller något men det kom inget vatten. Det värsta var att precis när det knäppte till blev bebisen alldeles lugn och stilla och vi buffade och buffade. Ett tag trodde jag att den brutit nacken av sig själv och blev jätterädd men efter en stund så kände jag små rörelser igen.
Någon annan som hört ett sådant knäpp?! Det lät ganska högt!