Inlägg från: sweet86 |Visa alla inlägg
  • sweet86

December Bebis 2010 :)

Mamma smurfen: det ska jag prova att göra. Ja man måste ju försöka vänja honom på nå sätt, frågan e bara hur.. Men ska absolut prova ditt tipps.. TAck

• sweet86

På tisdag är det 6 veckor sedan jag födde Liam, dax att ringa bm.. Eller blir man kallad??

• sweet86

Linasmama: min BVC har samarbete med psykologer och kuratorer så man snabbt kan få hjälp om man mår dåligt. Kolla hur det är hos dej, det är länge att vänta månader, det är nu du behöver prata.... Lycka till

• sweet86

Haha jag trodde hon hette Linn. Tyckte han sa hej Linn när dom låg i sängen å myste.

Inatt har Liam sovit väldigt bra, tror det magonda håller på att ge sig. Han ammades vid halv nio, (i vanligafall runt kl 22) blev hungrig tidigare, sedan la vi oss å såv halv11. Efter en kvart sov han och vaknade halv5 åt, ny blöja å somnade om.
    Nu har han slagit upp sina blå å har sovit färdigt för natten.

En utvilad mamma:)

Har en kompis vars dotter på 5 veckor är inlagd för rs viruset, jag blir så ledsen... Men vi får hoppas hon mår bättre snart.

• sweet86

Min plutt har blivit sjuk.. Han hostar, nyser å snorar men ännu ingen feber.. Tycker han är slö och han vill bara sova, känner inte i gen honom, vill ha min spralliga glada kille:)
    Inte heller äter han som han brukar som då är mellan 2-4 h. Nu åt han senast vid 17.30. Blir så nojjjig å rädd och jag känner mej fjollig som blir sånhär......

• sweet86

Nu har han vaknat och fått mat.. Jodå kissar gör han å bajsar oxå. Får se hur natten blir..

Svar på tråden December Bebis 2010 :)