MajMamman08 skrev 2010-04-10 20:49:02 följande:
Tror absolut att du e gavid med de symptomen Och klart du får vara med vännen! Gravid el inte så e du alltid välkommen!Ja om du har BIM 12-13 så borde de synas ett plus men testa med cb då,de e mest trovärdiga. Men vissa plussar ju väldigt sent!! jag plussade BIM-2 väldigt svagt,testade mig dock då på kvällen!! Men förra grav plussade jag inte förrän på självaste BIM dagen och då suuuuuuper svagt,men ja de slutade ju som de slutade sen tyvärr!!!Så klart de finns hopp för dig tjejen håller alla tummar o tår!
En miljon tack att du håller tummarna men jag kan lite tänka på att mensen kommer och vissar neg på testet igen så vet jag att då e jag berädd för jag blev så jävla lessen i fredag gud vad jag grätt sönder mig  

Men att jag kissar mer o mer och oftare e helt sjukt vaknar till o med på natten 2ggr vanliga fall ca 1 gång..
Idag har jag kissat i massor herregud haha
Men ja det BORDE vissa ett + på måndag iaf och då blir det någon test i affären vet ej vad det är men det brukar väl vara RFSH eller hur ??
Dk vet jag inte men borde vara samma som i sverige iaf..
Sen att jag inte har hår i bennen det är ett bra tecken hehe  

När jag väntade ebba så hade jag inga hår på bennen och då vissade jag att jag var gravid
med amadeus samma sak  

Med mf barnet samma sak det var det 1:a jag som gjorde mina förhoppningar starkare  

ej håriga ben och kissade mer o oftare..
Har alltid håriga ben hmm iaf snabbare nu typ lena och jag rakade mig ca 1½vecka sen  

Borde ha kommit iaf nu  

På måndag gäller det då jävlar alltså!!
Men mensen kan oxå komma..
Ska in på toan och känna på tappen kommer snart  

Tack gumman att jag får hänga på denna tråd  

Fast jag ej är gravid eller vet fan alltså