MalakiW skrev 2010-05-11 21:20:05 följande:
Vad bra - ska vi slå till med onsdag (19 maj)...
okidok, preliminärbokar det! (måste dubbelkolla bara så jag inte har något hyss för mig men det tror jag inte!)
3 barns mamma84 skrev 2010-05-11 21:26:24 följande:
Om jag fattat allt rätt är aurorasamtal samtalshjälp för att hjälpa till med förlossningsrädsla, de har kanske liknande i danmark? Fråga din BM, du om någon borde ju vara berättigad! Håller tummarna!
Momalicious skrev 2010-05-11 23:13:22 följande:
Herregud vad ni skriver kvinnor! Ni får tänka på stackars mig som inte hinner läsa under dagen. Egentligen hinner jag aldrig läsa men nåt nöje ska man väl få ha! Postafen verkar ha hjälpt mig lite och jag mår bara lite illa korta stunder. Idag har jag bara mått lite illa på morgonen. Härligt! Dock är jag liiite lite tröttare men det är skitsamma. Kan inte äta som vanligt utan det är bara frukt och grönsaker som går ner. Möjligtvis potatismos också. Idag är jag i vecka 6+3 så det går framåt i alla fall. Nu måste jag få i mig lite föda och sen är det läggdags! Kram på er alla. Och VÄLKOMNA alla nya! Och GRATTIS till Majmammans fina lilla knodd!
Vad skönt att det avtagit! Har du bett att få Legirgan comp eller hur var det? Det var någon som bodde i Norge där det avråddes men minns inte vem det var (sorry). Jag käkar det som jordnötter

Slipper allt illamående nu