December Bebis 2010 :)
Känner mig som den nervösa partnern. Önskar sambon var hemma så jag slapp detta själv!
håller tummarna för en bra o snabb förlossning för henne. Tur att hon har en sån snäll kattungemorska till hands
håller tummarna för en bra o snabb förlossning för henne. Tur att hon har en sån snäll kattungemorska till hands
. Jag tror inte min skrutt blir mindre flickig för att den har något blått på sig faktiskt:).ÄlskarNova: SNYGG!!!!

Fick mitt sånt där "foglossningsbälte" på posten idag men jag tycker det e svinsvårt att veta hur det sitter för att sitta rätt?
Det e ju bilder o sånt med på beskrivningen men tycker ändå det e svårt. Barnmorskan visade mig i torsdags men det minns ju inte jag idag
.
Så- det ska sitta under magen, på höftbenen men var på höftbenen? Högt upp, långt ner, mitten? Någon som vill dela med sig av en bild på sig själv med ett på kanske;)?
Har haft besök av två vänner idag en snabbis, den ena tjejen i förhållandet är jag närmast med o hon har köpt massa fina saker till min bebis
plus att hon även köpte med sig en gracovagn som funkar till mitt babyskydd åt mig på blocket som såldes i deras kommun (vi bor långt ifrån varann) hon vägrade låta mig betala den så fick den med. Så fick alltså vagnen Akta Graco Mirage Plus, ett jättefint babygym med ljus o musik inbyggt, en body med giraffer på, en vit body+hängslebyxor och en pyjamas, en barbapappafilt-jättemjuk, en barbapappa snuttefilt, två barbapappa tvättlappar, en mirandanalle med texten "with love" och en bamseCD med Bamses dunderhits som bebisen ska få poppa till när den e större:). E hon inte bara världens sötaste vän
, behöver kanske inte säga att hon längtar efter att bebis ska anlända:).
hoppas det är så iaf:)