December Bebis 2010 :)
Tar tillbaks varje ord jag sakt om ej symtomer jösses vaknade upp eller ja ajg gick o la mig igår som illamående och spy skit i halsen jag som konstigt hela natten var vaken hel tiden och ja ajg kunde inte sova.. låg och vände i vrode på mig hela tiden så sambon vaknade..
Jag vaknade upp som en illamående gravid kvinna och mådde piss och läs i magen och hamnade på toan och sket och sammtidigt höl det på att komma upp och jag var tvungen att konsentrera mig direkt på 2 saker  

Åkte i väg till jobbet och höl på att spy hela tiden herregud jag bara räknade min innan jag skulle springa iväg.
Kl 9 skulle jag till läkaren och var tvunen  att sen ha en halvtimme innan och bara ta det lugnt och dricka 2 glas vatten och en päron..
Sen blev allt bättre iaf och jag kom till läkaren..
Nu har jag skrivit på papper till bm och till sjukhuset som jag ska föda på och få vul  
  tid oxå..
Fick ta blodbrov för att de vilken blodgrubb jag har för 100:e gången haha sjukt men kommer aldrig ihåg.
Sen blodtrycket så mkt bra ut och min Bim hihi 23 så helt lagom kropp hihihi  
  yess jag som trodde jag var knubbig..
Jag får planeradsnitt om jag nu vill ha det men jag hade en önskan som han redan skrev ner på förlossningsbrevet  

Det är ''jag vill gå över tiden om jag nu gör det..jag vill inte bli igångsatt och jag vill ta allt som det kommer''
Sen blev jag frågad om jag ville göra KUB test men jag sa NEJ men jag har blankt jag får ändra mig OM jag vill..
Nu fick jag lite att läsa om graviditeten och sen så ska jag om ca 14 dagar till läkaren igen men ska då hämta en gravid bok om förlossning om fosterutveckling osv som han har beställt till mig  
  som kostar ca 200kr i bokhandeln  

Så jag går in i vecka 9 på torsdag och allt är som det ska och jag har fått symtomer fyfan haha och jag kan äntligen nästan känna mig gravid och glad  
 och snart tid till bm så fort hon fått papperna  ![]()