Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Delfi:
    Stort grattis gumman tråkigt med akutsnitt men stort grattis till er Hjärta

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-12-07 20:59:29 följande:
    2 barnsmamman: LyCKA till nu i morron! Gud så pirrig jag är för din skull! Helt otroligt att nu äntligen ska du få se ditt lilla troll där inne! Mys!!!!! Vilken tid ska du göra snittet?  kram kram
    Godmorgon ja nu e jag uppe vi åker hemmifrån kl 08.00 ska hämta hans mamma känns bra men hon kommer inte in i rummet hihi idag e det jag som bestämmer Elias kommer att titta ut ca 10-11.00 tiden
  • 3 barns mamma84

Godmorgon flickor haha nu jävlar ska det hända saker idag !!! fack jag har oxå sovit som en prinsessa inte nervös en men tror inte min huvud inte har fattat ännu.
    Men snart så haha
    Tror inte jag kommerr att förstå när jag har en pojk som skriker kommer att bara gråta av LYCKA !!!
    Sak försöka komma hem torsdag-fredag beror på nu..

• 3 barns mamma84

Hello flickor igår kom elias till värden en underbar kille en ängel !
    v 37+6 kl 11.07 vikt 4150g och 51cm snittet var UNDERBAR helt wow !!
    Och jag är redan hemma klar och pigg haha som aldrig förr

• 3 barns mamma84

jag är super lycklig och ja svärmor på mattan haha och en lycklig gråtande mamma och en gråtande pappa och en härlig kille !!
    Bilder kommer upp nu
    Förlossningsbilder kommer oxå men dom har jag inte in denna mobil utan sambon mammas kamera

• 3 barns mamma84

Bilderna tog jag i torsdags då vi kom hem från sjukhuset
    Hna första bilder kommer in idag på bloggen och ja magbilden oxå
    Så tänka sig 2 veckor förtidigt kom han ut och var 4150g och 51cm huvud 35cm han är vår BEBIS vår underbara pojk nu har vi tre UNDERBARA barn och denna var TOPPEN nu vill jag uppleva detta 1 gång till
  • 3 barns mamma84

delifi2: Haha ja många får nu och jag som skulle sitta här än idag och vara gravid skulle ju ha 21 dec hehe men fick ju innan
    Och grattis till dig vännen

tack alla jag e stolt lycklig målös och kär TÄNKA sig att man blir kär i en på första ögonblick det är magist det är banne mig KÄRLEK!!!

Nu är det babyboom i tråden YESS och grattis till alla som fått och lycka till med alla som klockar och åker in nu jävlar händer det bannen mig saker i tråden !!

• 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-12-10 14:50:10 följande:
    Lillsnurr: så söt dotter! Skönt att hon mår bra nu tösen!

2barnsmamman: Gullig gos bebis! Vad är adressen till din blogg??

Min slempropp fortsätter o lossna, hade nyss mer slem i trosskyddet....yummi!
    Hur mycket ska de komma ut egentligen??
    Känner inte så mycket mer nu längre Buuhh! lite tite svag molvärk o SD,innan va de mycket starkare! Ja hoppaet om tändes dog sakta men säkert!!!

Moma: ja vill absolut inte heller ha en jul/nyårs mellandags bebis! Ok nästa vecka men sen NONONONONNO! haha bebis får allt skynda på sig lite!
    http://mamma84.bloggagratis.se/

Gud vad spännade snart dags  !!!! Skrattande
    Det kan komma lite till eller så är det dags kanske att åka in idag jag håller tummarna !!
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-12-10 14:55:57 följande:
    jises vad stor han är, tur att du fick snitt för att föda ut en liten klump är inte det lättaste

Jag är är iaf glad att jag INTE komme få fler barn, skulle inte vilja riskera att få ett kejsarsnitt igen.
    Är totalt slut efter det ju, det är verkliegn en chok när man fött vaginalt innan och man är van att vara på bena efter 2-3 dagar men nu kan man knappt ta sig upp från sängen själv eller gå på toa....jisses
    Låter som du har det ont och jobbigt
    Jag var ju uppe redan samma dag han kom ut och gick runt sängen och till sängen med 2 st barnmorsker och det gick bra lite konstigt som om man gick för första gången 
    Sen dagen efter så tog dem bort min katerter och jag gick som vanligt och åkte hem
    Ta sig upp från soffan sägen är si o så det går men man MÅSTE ta det lugnt.
    Tabletter tar jag med men då jag har ont vid snittet.
    Idag tog sambon bort en stifft han var tvungen så den satt löst en sida fast på min skin den andra på bindan som jag har så torskanten inte ska göra illa och ja nu e det bätte och alla andra stifft ska jag ta bort nästa vecka ska gå minst några dagar innan dem tars bort här i Dk ..

Hoppas du får det bättre
    Juste har fortfarande inte vågat göra nr 2 hahaha men nysa och snyta mig ja det går haha men majsa nopp inga tankar ännu men jag har fått avförings tabletter ska ta 2 st idag med för att se om man kan bajsa snart haha
  • 3 barns mamma84
    MFJG skrev 2010-12-10 15:00:45 följande:
    Nu slutar jag läsa denna tråden. ALLA får bebbar och har slemproppar som lossnar och molvärk + sd...Min status är oförändrad...=( haha
    Gumman då din tur kommer vänta den kommer tro mig !!
    När det är dags för dig är alla vi avisar på dig då vi redan har våra och du upplever detta vi uppleft nu och jag kommer vara avis på dig då jag fortfarande vill vara gravid och göra detta OM igen !!
    Upp med hakan nu och NJUT Hjärta
Svar på tråden December Bebis 2010 :)