December Bebis 2010 :)

hahahaha

Inte din man heller? ![]()
Vi ska köpa en babytravel syskonvagn, elliot kommer fylla 2 månaden efter bebis kommer, men han älskar att åka vagn så jag tror vi gör ett bra val....köper beg....
Godkväll...
Ikväll är jag as trött, hade svårt att somna inatt så efter jag nattat lillan så är jag as trött...:s blir nog sängen snart...
Nu är mina älsklingar hemma igen!!! Så skönt...'
Pappan till dem sa oxå att han hade ingen brådska med att ha dem mer, för det var bra som det var...ooo tack
Tycker de e för små för att vara vv ännu.
nehe känna lite närhet med sambon nu kanske...
kraaam
NhjärtaD:
Ja det dumma sakerna hahaha (ängel) jo men kroppen blir konstig efter det.
Men man går ju upp 300-400g eller vad dom nu sa haha
Kommer vara som en balong hahaha när man väl ska åka in
Linn:
Som jag skrev i andra tråden (såg du 2 bebisar) är du 100 på att hon/han såg 2 bebisar sist och inte inbillade sig ?
Det kan man oxå göra.
En jag känner dagmamma till didos hon har tvillingar och hon visste INGET om att hon väntade 2 st för den andra hade gömt sig HELT bort och honom hittade som sen när båda var stora
kanske så att din iaf bömmer sig HELT och hållet haha
Men kan förstå att det känns jobbigt.
Agn vagn vi har kommit fram till 2 st vagnar nu combi antingen Carena
(bäst i test av alla vagnar)
Eller en vagn vi nu hittade kommer ej håg namn men den hade combi hådlift oxå och en bilbarnstol utan kostnad och allt ingick som myggnät regnskydd osv och bilbarnstolen fick man med i köpet
vagnen gick på 4000kr BILLIGT och en NY vagn
Sen har vi allt vi behöver inget då vi har kläder till både pojke o flicka och säng och allt möjligt
MEN vi vill ha badbalja NY säg (vagga) vagn bilbarnstol fast vi har en redan
Men nu gick sambon igenom Libero kluppen är i danmark och här som 1:a paket när man är gravid (FÅR) man i paketet detta
Badbalja
blöjhing
krämmer till babyn
Krämmer till mamman
böker & Tidningar
Blöjor = libero
shampon osv
Sen får man komma till apotecket och hämta gratis krämmer till gravida mamman som tar bort bristningar osv..
Sen fanns det en paket som man köpte för inte mkt alls
Som var
Säng (spjälsäng)
vagn combi med allt utan skötväskan
Man får minst 3 stället grattis paketer här i danmark så vi ska såklart ha det vi kan ha så slipper vi köpa mkt oxå
kön titt ..
Hmm när jag nu var på mitt Rul som jag hade så skulle vi se om det var pohke eller flicka men denna bebisen var envis haha som min (mor) ja så bennen var i kors
så vi såg inte..
Ska på Tul redan är i vecka 20 då och den 29 juli så då ska vi se men vi vill och inte så vi får se vad vi nu bestämmer oss ![]()

Hej alla underbara...
Ligger vaken och kan inte sova, har legat och läst igenom lite om hur de går flör er, och jag gläds så med er & längtar till v.30 då vi får köra igång igen :)
Jag blöder till och från fortfarande och jag tror de är 2 eller tre v. sen idag..
Har tappat bort ordningen på dagarna, sörjer min mamma som tusan, de förlorade barnet oxå... sitter fasst i svart hål som jag bara måste ta mig upp ur snabb, har ju så mycket att se till att bli pigg och fräsch för v.30 för inte rubbas nå hemskt mycket för mig känner jag... men självklart har jag funnit livsglädje igen till dess, jag har ju en underbar man samt otroligt peppande vänner.
sen har jag er "min lilla tråd" jag kommer villja följa er till den dag var och en av er föder :)
Ni får ett happy new year :)
Åh jag och malak en lycklig vår/försommar :)) Inte fy ska de heller, eller hur gumman :)
Tack för ditt snabba svar igår :))
Nu ska jag gå¨och krypa ner brevid min man som gick och la sig för en stund.
Ta han om er!
Godnatt!