Inlägg från: Jessika82 |Visa alla inlägg
  • Jessika82

December Bebis 2010 :)

Det gör inte ont men är obehagligt

• Jessika82

I morgon går jag in i v34+0 och jag har en massa sega flytnigar och spänd mage samandragnigar och det trycker neråt.....

• Jessika82

jag tror att min bebis är på g...... (det är dock bara en känsla) sonen kom i v34+0 idag är jag 34+0 håller jag på noja i hjäl mig eller vad tror ni? 
    har fortfarande äggvite gummibands flytnigar.....  stora klumpar...(tro att det är slemproppen...) mycket samandragnigar gör inte ont men det är lite obehagligt och jag tycker det trycker neråt .
    ringde förlossningen som tycket att det lät helt normalt men om det var något så skulle jag ringa...

• Jessika82
    Mrs TH skrev 2010-10-06 22:08:04 följande:
    Kikar in en snabbis för att tala om att jag nog fått den första "december"bebisen. Vattnet gick 101004 kl 0:30 på natten, hade kraftiga värkar som inte gick att stoppa, och fick föras till akis i usala. Där konstaterade de att jag hade nån form av infektion och jag vart akutsnittad kl 22:30 den 4:e. Lilla Elise är född 22:53, hon vägde 1234gr och var 40.5cm lång. Hon var vid förlossningen medvetslös och livlös med lungorna fulla i var. Dock lyckades de få igång henne och nu 2 dagar senare andas hon själv

Det var inte så här det skulle bli, och itne så här det skulle gå, men vi har fått världens vackraste lilla dotter som inte viker sig. Vi vet att det är en lång väg kvar att gå, men hon är här nu och hon är vår. Doktorerna är optimistiska och det är vi med. Hon föddes alltså i v28+5.

Hoppas allt är bra med er och att era bebisar väljer att stanna i magen.
    Här är första december bebisen
Svar på tråden December Bebis 2010 :)