December Bebis 2010 :)
Men sen när dom är ute tar vi barnvagns race...jättegärna!
Jag har ju så jäkla lätt för att gå upp i vikt, jämt, och svårt att gå ner.. Så jag måste röra på mig, mår bättre så :)
Jag känner mig så självisk av nån anledning, när folk säger till mig att dom beklagar. Då får jag typ ångest för att jag är ledsen när det är mer synd om hennes föräldrar och syskon.. Helt knas att tänka så egentligen.Ikväll är kroppen annorlunda. Lite molvärk och ryggvärk. har inte haft det förut :P
Skulle vilja ha vetekudden i svanken, men måste ha den på smalbenen för allt kryp i dom.. skit också
Morrn morrn, fasiken vad morgonpigga ni är på att skriva!
Saraklippan Skönt att ni fått komma hem :) Mot såriga bröstvårtor finns det en kräm på apoteket som heter typ bröstvårtssalva eller nått. När Nova var runt 5 veckor hade jag sånna sår att jag grät i förväg för jag visste att det skulle göra så ont när hon åt och jag ville inte amma. Köpte krämen på förmiddagen och på eftermiddagen var allt bra igen :)
Har tagit en riktig långpromenad nu på morgonen, ca 1.5 tim. Det är helt underbart att starta dagen så :)
Det jag antar var förvärkar igår släppte, jag och sambon somnade i soffan och vaknade där vid halv fyra inatt. Dags att börja somna i sängen kanske..? haha
Bebis ligger konstigt idag. H*n lär absolut inte ha fixerat sig eller ens lagt sig tillrätta så som h*n far runt! Har börjar knöla rejält nere vid höger bäckenben och oj oj vad ont jag har på ett ställe där! Antar det är bebis som klämt till något där. Det vrålhugger när den bökar mot en viss punkt. Bebis har tidigare legat med ryggen åt höger för det mesta, nu har h*n snott runt och idag är ryggen nog åt vänster, eller rumpan iaf, resten av bebis känner jag inte ens ;D haha
Nu ska jag försöka få igång brasa, bädda sängar, tvätta, vika tvätt och röja i köket.
Ska bara blogga lite först ;D