Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

BF vilka är kvar ?

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Ludi:
    Kan inte hålla mig för skartt när jag ser Emil så j*vla sött och så rolig i ansiktet
    Vilka söta barn du har gumman.
    {#emotions_dlg.flower}

Emelle:
    Agnes ååh stort grattis till första veckan till henne och en prinsessa tårta låter ju jätte gott nog lika god som hon din prinsessa {#emotions_dlg.flower}

Haligh:
    STORT GRATTIS till dotternBaby
    Skönt att hon kom ut nu men jobbiga med dessa värkar.
    Hade oxå sådanna värkar var öppen 4cm när jag åkte in men hon föddes dagen efter 01.47 det var hämskt nära till akutsnitt på slutet med henne.
    Detta var 2005 men man glömmer aldrig men vet du gumman vi kvinnor kan för det flesta gångerna.
    Du fick din underbara dotter och sen önskar jag dig ETT GOTT NYTT ÅR och till dottern med och hela familjen.
    BabySkål
  • 3 barns mamma84
    SkålGOTT NYTT ÅR PÅ OSS FLICKOR OCH ALLA UNDERBARA SÖTA GULLIGA BEBISAR VI FÅTT TILL VÄRDEN 2010 NU ÄR DET NÅGRA FÅ 2011 BEBISAR OCH GOTT NYTT ÅR TILL DEM MED Skål
  • 3 barns mamma84

Imorgon börjar Elias med D droppar Vi köpte dem idag 2 st små flaskor för 70 kr på apoteket
    Här i Dk börjar man redan vi 2 veckors ålder på bebisarna men igår blev Elias 3 veckor idag alltså 3 veckor och 1 dag gammal och idag fick vi pengar så imorgons ka han börja få sina D droppar

• 3 barns mamma84

Ger ni D droppar ännu ?
    Vissa i sverige eller när jag bodde där gav man vi 1 månad 2 månad ålder .. tror jag det var hmm har jag fel ?
    Kommer inte ihåg längre.
    Idag fick Elias dropparna redan sambon gav honom så jag ger i morgon

Kudde hmm vi har en tun fluffig kudde till Lias som vi har i hans vagga.
    Men man ska passa på att dom får vänta på huvudet varje dag/natt så dom inte ligger bara på ett håll så huvudet blir konstig.

En fråga om Tampong får man använda tampong när man gjort snitt ?
    Blöder inte men kan komma lite rosa men kan vara uppehåll oxå dete  så konstigt.
    Så jag har trosskydd bara men kan man om man vill ?

Pku test gjorde lias 12 december och det var på häll o ja han grått jätte mkt det är hämskt tycker jag men än så länge har vi inte fått ett svar och 14 dagar har gått ..
    Den 3 januari ska han göra hörsel test jag hoppas att han inte har massa fostervatten i öronen som Storebror hade då fick jag göra 4 ggr hörsel test på den 4:e gången lyckades vi !
    Tror man gjorde på handleden när Ebba och Didos var mindre nu e det nytt med foten.

• 3 barns mamma84
    linasmama skrev 2010-12-30 21:21:56 följande:
    Majorima och haligh: GRATTIS till era bebisar {#emotions_dlg.flower} Usch vad jobbigt ni fick det båda två, men nu blir det bara bättre

2 barns mamma84: D-droppar ger man från en månad här, vi ska få det på bvc på måndag när vi ska dit! 
    åh okej så sent ..
    Men ni köper inte va ?
    Jag fick från bvc när jag hade ebba o didos här köper man kostar 70kr för 2 st i en pak ..
  • 3 barns mamma84

Nya året började med detta ..
    En JÄTTE rädd 2 åring som inte kunde sova och en 5 åring som spydde upp 3 ggr och bajsade på sig 2 ggr av att ätit för mkt mat + förstoppning
    Nu ligger båda barnen och sover i sina sängar och elias sover efter en ammnings pass hihi
    Fick i mig 2 drinkar och 1 cider/votka 3  shott och 3 vanliga cola och 4 cigg
    Idag mår jag toppen inte änns bakis och blev inte änns full igår utan det var inte planen häller så att få i sig lite igår var skönt och det var ett tag sen drack ju sen 2010 kom höhö nu e det 2011 och jag kommer vara nykterist till 2012 ååh yess

Och en till fjärde blir det men en 2020 BEBIS hihi coolt då har vi en 2005:a en 2008:a en 2010:a och en sen 2020

• 3 barns mamma84

Förlåt flickor och bebisar så har jag inte haft tid till att vara inne 2 åringen kräver mig 5 åringen kräver mig och en man på 26år kräver mig och en pojk på 0 år kräver mig så jag har fullt upp.
    Ibland slutar man blöda och så tror man att det är över så kommer skitet tillbaks.
    Sen läcker jag som en ko som man inte mjölkat på 1 timme haha och man ska åxå planera en åktur i MÅNGA timmar den 20 jan så vi åker bil till sverige ..
    Så MÅNGA timmar så nu ska vi se om lilla pojken Elias är klar för detta.

Nattningen går jätte bra han sover fortfarande hela natten och är en otroligt lugn kille som bara gnur till när han  är hungrig och bajsat lite.
    Älskar fortfarande att kissa på mamman sin haha varje dag får jag byta kläder då han har kissat på mig

• 3 barns mamma84
    ludicrous skrev 2011-01-01 21:43:37 följande:
    Har lagt upp förlossningsberättelse på bloggen :)
    ludiicrous.blogg.se/

Hur går det för Påvägmotsyskon?
    Syskon ja hon har fortfarande inte fått mannen men han kommer det blir vräkning hihi har koll på henne varje dag och ser vad som händer men än nopp.
    Men alla bebisar kommer ut hihi  
  • 3 barns mamma84
    Älskarnova:
    Ja om vi hade tänkt som ni skulle skydd inte vara något för oss alls utan bara leka på när blödningen är över och ha koll på kroppen.
    Men när man ammar tar emnsen längre tid att komma fram men ägglossningen har man som vanligt.
    Vi har planerat en Fjärde men den bebisen vill jag ha 2020 hihi då är oxå ebba 15år gammal nu e hon bara 5år
      så 10år hmmm näh men vi får se ska jobba lite innan och vi ska skaffa större bli och hus nu bor vi i en radhus men vi vill ha hus
    Så vi ska ha Fyra eller Fem barn mitt MÅL är Fem
    Vi kommer inte ha skydd alls men vi kommer inte änns försöka nu utan jag måste oxå vänta ett år innan jag får skaffa då när man gjort snitt MÅSTE man vänta hälst 1 år innan en till bebis i magen ..
Svar på tråden December Bebis 2010 :)