December Bebis 2010 :)
Jag hade 2 olika tabletter men jag kommer inte i håg namnet.
Men ät blodpuddig och spinat osv som innehåller järn..
Det är läskigt men jag är van jag har detta kronist och det började redan då ajg var ca 12år och svimmade inne på vårdcentalen..
Så jag vet precis vad jag ska göra..
den otäcka platsen ajg svimmade på som jag inte kommer ihåg ett piss var inne på bussen när jag stod upp och höl i vagnen där dottern satt i mitten mellan två andra vagnar och flickor som stod upp.
Helt blötsligt ja det var sommar o jätte varm o jag hade varit i san och vart på macdonnals och jag hade inte ätit något på morgonen utan bara då o kl var ca 13 typ.
Helt plötsligt bara 5 min innan busshållsplatsen dr jag skulle kliva av så kände jag mig kallsvettig det bara var så jobbigt ögonen var trötta och blev till svata och det bara var massa små tjärnor över allt och jag började känna mig knä svag och ingen ork längre.
En kvinna som satt på sin plats frågade mig hur jag mådde och jag han precis säga att jag mår dåligt tror jag kommer att svimma.
Och så hade jag bara kolapsat antagligen så jag inte kommer ihåg något mer helt plötsligt vaknar ajg upp och ligger ner på två säten och har abulans personaler och polismänn brevid mig och folk står utan för och tittar in med panik och nyfikenhet och kvinnan som frågade hur jag mådde satt med min dotter..
Så det var hämskt..Jag blev såklart anklagad o frågad om jag hade tagit dråger o om jag kunde bevittna att dottern var min och om min sambo tog dråger osv helt JÄVLA SJUKT!!!
Men jag sa rakt ut och får detta ibland och ser det verkligen ut att jag tar dråger och tog upp min tröja o vissade armarna och bad dem titta mig i ögonen.
Sen dottern jag sa personnummret och sa henne har jag haft i min mage i 9 månader vore jävligt konstigt om hon inte var MIN!!!
Sen gick jag hem med henne.