TheUnknown skrev 2010-05-24 17:27:37 följande:
Emelle - Syns det mycket på dig då? Ska prata med BM, hade ju samma sist och det kändes inte som hon lyssnade på mig då, hoppas hon gör det denna gång.. :( Vill också kolla på bebissaker!! Min sambo är inte alls med på noterna än, han tycker väl inte det är verkligt, men har sagt att efter första ultraljudet så blir det ändring.. Yeeey, får vänta med att ens prata om min graviditet i fem veckor till.. inte så kul :(
Har precis lagt in magbilder i tråden
www.familjeliv.se/Forum-2-297/m52702886.htmlTheUnknown skrev 2010-05-24 17:42:38 följande:
Jag tjuvkikar också på barnvagnar ;) jag är så vagntokig! Är sugen på en med små svängbara hjul fram, men undrar hur 17 det ska gå på vintern... Sambon har två sen innan, jag har en, första gemensamma =) Det känns bara så tråkigt att inte få någon respons alls.. jag vill inte ens säga hur jag mår för det känns som han är så ointresserad :(Västervikstjejer, vet ni hur det är med mammakläder i stan nu? Lindex säljer väl inte längre.. Bara mammabarn?
Jag har beställt mycket från HM...online.
Tror inte det finns så värst mycket här. Dock kör jag med vanliga toppar, leggins, baggy osv och köper endast mamma jeans.
MajMamman08 skrev 2010-05-24 17:36:25 följande:
Ja de e nog sant att de syns lite fortare för varje grav,man har ju varit uttjänjd innan dåe,hehe! Kommer se TOPPEN fint i morgon! Bebis mår PRIMA där inne Dumma flytningar och skrämmas så!! Tänker på er i morron!
Tack snälla. Jag har ju mycket symptom, illamående trötteheten och ont i brösten så jag hoppas att allt är ok, men sknt att få kolla så man slipper oroa sig...Man gör ju lätt det med vårt bagage...
TheUnknown skrev 2010-05-24 17:42:38 följande:
Jag tjuvkikar också på barnvagnar ;) jag är så vagntokig! Är sugen på en med små svängbara hjul fram, men undrar hur 17 det ska gå på vintern... Sambon har två sen innan, jag har en, första gemensamma =) Det känns bara så tråkigt att inte få någon respons alls.. jag vill inte ens säga hur jag mår för det känns som han är så ointresserad :(Västervikstjejer, vet ni hur det är med mammakläder i stan nu? Lindex säljer väl inte längre.. Bara mammabarn?
Vi har redan provkört...Står mellan Brio Go, Brio Sing och Crescent Diva!!!
Vagn skadad så in i *****