December Bebis 2010 :)
Var tvungen att ändra mitt egna fel i gissningstråden IGEN. Råkade skriva att det skulle bli en pojke enligt kinesiska kalendern, men det blir en flicka enligt den haha.
Var tvungen att ändra mitt egna fel i gissningstråden IGEN. Råkade skriva att det skulle bli en pojke enligt kinesiska kalendern, men det blir en flicka enligt den haha.
HEJ!
Jobbar hela helgen hela dagarna så jag hänger inte med att skriva nu men läser så mycket jag hinner och kan  ![]()
GRATTIS Stoce till bebisrörelserna *myyys*
Nån annan än jag som tycker tiden går FORT nu? Jag är redan i vecka 15! Härligt! Kanske är det för att dagarna går fort i det här fina vädret och att man (jag) har så mycket att stå i... ![]()
Här är allt bra. Jag mår bra (lite fogsmärtor bara) men har ännu inte kännt bebisen.
Är sååå tråkigt bara att jobba när det är sååå galet fint väder!
Hoppas ni haft en härlig midsommar helg allihopa!!

Guuuud vad varmt och skönt det är ute. Var tvungen att fly in lite. Tur att det blåser lite ute, annars hade det varit totalt olidligt att sitta och sola lite. Det är för övrigt sjukt hur fort man får färg när man är gravid. Suttit ute max en kvar i solen och ser redan ut som en pepparkaka. Härligt! Tur att vi inte föder förrän om ett halvår, kan tänka mig att om man föder när man fortfarande är brun så blir magen intressant efter förlossningen. Typ svart hahaha.