December Bebis 2010 :)
Här tror jag det är badbyxor som gäller, men har sett badböjor i större affärer.
Här tror jag det är badbyxor som gäller, men har sett badböjor i större affärer.
Alltså måste fråga, har sen igår mitt på dagen haft väldigt ont i nedre delen av magen, runt livmodern typ men känns inte i livmodern. Känns som jag är sjuuuuukt uppblåst med massiva mängder gaser men jag har gjort nr 2 och det varken hjälper eller får ut gaser. Gör ont bak i ryggen och stickar, hugger och trycker. Har ingen aning alls vad det är.
Åh din stackare! Vilken vecka är du i? Jag mådde så sjuukt illa när jag väntade Elliot så vet hur det känns :( hoppas det går över snart!
Nej men precis! Jag vill ha 3-4, men mår jag lika illa nästa gång vetisjutton. Nu har man ju någon anan att ta hand om under tiden också.
Alltså min mage.. Jag dör. Gör ont att trycka (precis ovanför blygdbenet), gör ännu ondare när jag släpper, blir helt snurrig av smärtan. Hittar verkligen ingenting när jag googlar. Ingenting stämmer.
Nej tyvärr, blir bara värre. Är nog ett ton gaser som inte vill komma ut. Får ta mig en sväng till Apoteket sen.
Känner mig helt spänd där nere, lättar en kort stund om jag fiser. Skulle behövt lite minifom haha.
Jag ska in till vc sen. Drar mig alltid för det eftersom man aldrig får hjälp. Dom vet aldrig var det är så man ska alltid avvakta typ. Dom har x antal lex Maria och lex Sara på sig. Nåväl. Man får ju lämna huset en sväng och betala 100 :- för ingenting.
Förstoppning har jag inte. Uvi har jag inte (precis tagit prov). Väntar på läkare nu.
Han gissade på inflammation i något av "underlivsorganen". Fick diklofenak och så skulle han kolla hur jag mådde imorgon. Mådde jag sämre skulle jag in igen. Är helt galet nervös att jag ska bli steril eller nåt.
Ja, är det inte bättre imorgon blir det gynakuten. Känns som det håller på att bli värre, iaf åker vi idag.