Hej tjejer! Tack för dina ord!! Idag är jag inte lika nojig! Måste skärpa till mig,men man skenar lätt i väg i sin oro hela tiden!!!
Kommer nog kännas bätttre efter nästa VUL jag ska på! Då ska jag försöka njuta lite mer utav graviditeten

Tror inte att stress o sånt e så bra,så ska försöka lugna ner mig
Emelle: När ska du på inskrivning? Vilken vecka är du i då ?? Jag ska på inskrivning i morgon. Men vet inte om jag ska omboka o vänta tills efter nästa VUL??
Har du fått någon tid för NUPP testet?? kom på att då får man ju även se bebisen på UL
Älskarnova: jobbigt och behöva ta sprutor varje dag fram till förlossing,men tur de finns hjälp i varje fall!!
Momalicious: Roligt med inskrivning

Förstår din oro,kände så med första barnet,då gjorde jag inget sådant test. Men som min BM sa då,risken att man får de ung och inte har de i släkten är väldigt liten. Denna gång ska jag få göra ett (bm under utbildning) och tackar o tar emot,men hade jag inte fått hade jag nog inte valt att bekosta ett själv då risken som sagt är väldigt liten! Vad kostar de och göra ett sådant dåe??
Linsmamma: ne inte blodsocker fall,men blir däremot väldigt illamående om jag inte äter något,och de går allt för långt emellan målen!
ALLA: Några som ska göra 3D/4D?? Gjorde inte det med sonen som jag ångrar lite,skulle gärna kunna tänka mig att göra de nu!! Men i vilken vecka ska man vara i??