December Bebis 2010 :)
tack.
tack.
Den yttre delen av tappen är öppen 2cm den inntedelen är stängd som jag fattade det
det är "bara" 7-10min mellan värkarna... och håller i sig ca 1min
Idag har det varit väldigt lung i magen någon enstaka värk/samandragning man blir nästan orolig när det är så lungt. däremot så känns det som om man inte kan kontrollera blåsan....
grattis
Jag sydde ett eget spjälsängsskydd då jag tycke att de man köper är för låga....
Jag har haft en kass dag...... åkte till kk på östra var litr orolig för bebisen.... det första felet... komma dit oanmäld (nästa gång ska jag ringa efter kl 17 då kommer man till förlossningen om man ska åka in) sen fick vi vänta ca 20min inte långtid men fick en bm från helvetet som inte förstog alls varför vi var där.... sen fick jag göra ctg ca 10min lämna urin prov sen vänta på läkaren..... ca 1h senare kom en annan bm och tog in oss i ett annat rum och förklarade att allt såg bra ut på ctg men om vi ville prata med en läkare var vi tvungna att först vänta till efter lunch sen hade vi 6st före oss och vi skulle hamna sist i kön om det kom nya akutfall.......  
behövde skriva av mig lite, det var det här jag är rädd för att detta ska hända på förlossningen.... att bli förbi sedd och lämnad utan förklaring vad som händer. precis det som hände med sonen...
nä det är sant, aldrig mer kvinnokliniken på östra om det inte är akut..
det blir att vänta tills efter kl 17 och åka till förlossningen i stället där blir man omhändertagen och tagen på alvar...
Jo men under dagen har det öppen en akut för gravida......