Inlägg från: Trollungarnasmamma |Visa alla inlägg
  • Trollungarnasmamma

December Bebis 2010 :)

Ja, nyss kissade man på stickan & tänkte shit ett streck till!
    & nu snart ska vi få se vår bebis i magen!! & få reda på när den tänker komma
    Har fått mina andra troll dagen efter BF så jag förväntar mej det nästan nu med
    Och så vill jag se om det verkligen bara är en!

Blir glad när jag se andras gravtester nu & minns så väl känslan Nästan så jag längtar till nästa hahahahaha

~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Bebis-Dec 10 ~*~♥~*~
  • Trollungarnasmamma

Verkar vara blandat att kolla ele inte

Vi ska som sagt inte göra det, sambon vill inte, han tycker det förstör grejen, med första tittade jag inte, andra gjorde jag....spänningen försvann men kände ändå att jag fick en annan sorts kontakt när jag visste vad det var & så var det praktiskt
    men visar det sej vara två så får jag kolla kön

Ang att de inte alltid vill säga e juh för att de dels inte är säkra, sen finns det som sagt de som gör abort när det är "fel" kön...men det är mest från andra länder....
    Men juh längre man går desto lättare kan man se det senare...sist fick jag reda på det i v30. syntes väl då, fast jag såg det inte

2 veckor kvar tills vi får reda på att allt är bra iaf

Idag är dottern sjuk, feber....:s sådär kul i detta vädret!!!  Men jag slipper vabba imorgon för barnens mormor ställer upp en stund imon. Snällt....

nu ska vi äta glass iaf  

• Trollungarnasmamma

Ja just de ang barn & när de kommer på könsorgan Tungan ute Min dotter kom på det för ett bra tag sen, hon är juh snart 4,men det är mycket prat om snopp & snippa, det håller i sej ett tag

Lilleman som är 1,5 snart tycker bara om & pilla när han är naken hihih, likadant när vi duschar ihop så ska han pilla på mamma med Glad  hahha oj lät lite knas

• Trollungarnasmamma
    MFJG skrev 2010-06-23 15:17:25 följande:
    Vi har RUL den 12 juli. Jag längtar jätte mycket. När vi väntade sonen så fick vi veta på RUL att det var en pojke.. =)
    Ska ni ta reda på det denna gången med?

Har läst i Amelia vänta barn nu medan trollen sover, om förlossning osv, gud vad jag blev sugen på att packa BB väskan!!!
  • Trollungarnasmamma
    Smurfen83 skrev 2010-06-23 16:01:11 följande:
    Har en liten fråga.
    Vi har RUL 5/7 men man får bara ta med sig en person!
    Förr i tiden hade ja för mig att man fick ta med sig fler... Har jag fel??
    Är det bara här hemma som dom har att bara en person får följa med??
    Nån som vet?? Kram
    Ne jag har bara för mej att det varit att man får ha med sej en bara....
  • Trollungarnasmamma
    Smurfen83 skrev 2010-06-23 01:20:56 följande:
    ahaaa okej Skrattande Tack så otreligt mycket =)

ja har iallafall fått den tiden å ska iväg Måndag 5/7... Min pojkvän har gett bort sin tid till min mamma.. han tyckte att han såg bebis när vi gjorde Kub-testet =) Sen e de ju första barnbarnet för min mor så honn ville välldigt gära med =) 
    Är det nån mer än vi i Örebro som bara får ha med sig en person till RUL nu för tiden??? 
    Skulle vara kul å veta =)  
    Förresten så fint av din pojkvän
  • Trollungarnasmamma

Hej alla & trevlig midsommar!  Solig

Här är den dock inte så trevlig....ni som minns så hade jag tandvärk precis i början av grav som de fixade till...trodde jag, fick värk nu i veckan igen & ringde & fick komma...visade sej att de får göra en rotfyllning...min första någonsin...de gjorde rent & fint igår, det varade endel så men fick ingen penicillin...kan säga att idag gör det ännu värre ont...inte sovit nu på 2 nätter, ska jobba hela midsommar helgen...känns inte så skoj...aj aj...

Igår var det även någon droppe blod i trosan, ringde men var nog ingen fara...fick som håll på vä sida på fm, släppte efter en stunds vila.

är i v 16+4 idag..ibland kan jag känna som sd, fast lätta....Obestämd lite tidigt väl....

barnen åkte till sin far idag med så nu är det tomt...men jag behöver nog vilan mellan jobb pauserna så....saknar dem iaf....men nästa midsommar är antingen alla troll hemma ele en 6 månaders bebis hemma

hoppas ni mår gott & äter gott!!!

Förresten har jag mitt UL 6/7, men jag kanske inte är först ut....

• Trollungarnasmamma

FAAAAAAAAAAN,. skrev super långt inlägg så bara försvann det!!!!! irriterande....

MalakiW: gud så skönt att det rullar på för er, ni kommer absolut få känna på den känslan av att få + igen till hösten!!!

LINN: jag känner lite sd då & då, inte så de gör ont, men lite spännt sådär...

Emelle: Jag har hittat dit

har jobbat sen i tordags, mååånga timmar...men lite extra betalt vid midsommar, men jag är helt slut nu...är ledig minst 2 dagar nu så vi ska sola & bada...meeen upptäckte att min bikini överdel inte riktigt passade....
    Är i v 17+0 idag

Ni solar på som vanligt med magarna ele?

Är  så svullen i ansiktet, folk påpekar det hela tiden & hur stor jag redan är...jag börjar juh tänka hur stor kommer jag bli??? Äter kortison med, så då svullnar man lite har jag hört & läst.

vad tycker ni om namnet Nemie? Helt ärligt nu....

UL nästa vecka wiiiiie, längtar precis som er andra!!!!!

natti natti

skrev säkert nått mer innan, men orkar inte mer nu

• Trollungarnasmamma
    Småstadsbönan skrev 2010-06-28 22:39:12 följande:
    Jag har jag blivit moster så när vi slutat vara förkylda här hemma skall vi åka och mysa med en liten.
    Grattis
  • Trollungarnasmamma
    Emelle skrev 2010-06-29 18:27:52 följande:
    GRATTIS!! Så härligt! HAr det ordnat upp sig nu då?
    FAAAAAAAAAAN,. skrev super långt inlägg så bara försvann det!!!!! irriterande....

MalakiW: gud så skönt att det rullar på för er, ni kommer absolut få känna på den känslan av att få + igen till hösten!!!

LINN: jag känner lite sd då & då, inte så de gör ont, men lite spännt sådär...

Emelle: Jag har hittat dit

har jobbat sen i tordags, mååånga timmar...men lite extra betalt vid midsommar, men jag är helt slut nu...är ledig minst 2 dagar nu så vi ska sola & bada...meeen upptäckte att min bikini överdel inte riktigt passade....
    Är i v 17+0 idag

Ni solar på som vanligt med magarna ele?

Är  så svullen i ansiktet, folk påpekar det hela tiden & hur stor jag redan är...jag börjar juh tänka hur stor kommer jag bli??? Äter kortison med, så då svullnar man lite har jag hört & läst.

vad tycker ni om namnet Nemie? Helt ärligt nu....

UL nästa vecka wiiiiie, längtar precis som er andra!!!!!

natti natti

skrev säkert nått mer innan, men orkar inte mer nu
    Jag solar som vanligt. Har inte problem med pigment förändringar el så och ÄLSKAR att sola!
    Tröst-shoppade nog 10 st bikini efter MA då jag var säker på att inte kunna bli gravid fort igen och vara stor under sommaren...kan säga att dom inte heller sitter super längre...
    Nemie är ett av våra namnförslag (min dotters favorit) dock stavar vi det Noemi.
    Jaha hihihi så kul
    Detta är då sambons som jag försöker vänja mej vid. Men då uttalar ni o:et oxå ele?
Svar på tråden December Bebis 2010 :)