December Bebis 2010 :)
Kramar!
Hey Minifer!
TACK för den korta men ack så trevliga lunchen idag! Nästa gång ska jag baske mig visa dig universitetshuset! Jag har till och med nyckeln till rektor Per Erikssons rum. muhahahahah
kram!
Jessika82: Vad innerbär nu detta - ska de göra en ytterligare koll av dig? Kram!
hey alla,
Fast jag bestämt mig för att inte berätta på jobbet att det gått dåligt börjar det ändå så sakteliga sippra ut. Detta eftersom jag tydligen inte är så bra skådespelerska som jag trodde. Sen förra veckan är det säkert 20 personer som ställt en direkt fråga om hur det egentligen är och 7-8 stycken har oberoende av varandra knackat på min dörr och velat bjuda mig på lunch eller fika för att höra hur jag mår.
Blir så varm i kroppen av att så många verkar bry sig om mig! Och här inne möts jag bara av värme och åter värme. Jag hoppas bara att ni inte tycker att jag hänger här för mycket och kommer in med negativa tankar! Känner att jag måste gå in här för att få känna på den andra sidan, dras med i era graviditetskänslor och få rida lite på er resa mot decemberbebisar!
Bamsekramar MalakiW