Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

ondar skrev 2010-08-16 08:34:13 följande:
    Det hade vart superkul att ses i verkligheten! Efter flytten första september har jag ingenting längre som är uppbokat eller planerat, vi kanske skulle kunna försöka få in en dejt då:)??

Kram på er båda!
    {#emotions_dlg.flower} Så fort jag får reda på mitt praktikschema, som jag antagligen får efter den 1a september, så vet jag när jag kan Skrattande
  • Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-08-17 11:10:15 följande:
    Förresten, hur får man bort dålig lukt från avloppet?? uuurkkk
    Vilket avlopp? Tungan ute
  • Karttikeya

Jisses vad jag är seg idag.. Hostat hela morgonen och huvudet värker, yayyy!!!!!!!!!!!!

Idag ska jag o karln till Uddevalla för att hämta grejer i hans garage som han sagt upp.. Sen vill jag nog bara hem och slappa.. Har haft bättre dagar..

• Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-08-17 11:18:18 följande:
    Luktar illa från vasken i köket...
    Ah. Pröva med Vim, liksom spruta lite i hålet? och skölj inte på någon timma? Annars får du väl rensa.. Obestämd
  • Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-08-17 11:18:43 följande:
    Slappedag, skulle jag vilja ha med....men men går icke!!
    Inte jag heller egentligen.. Måste plugga!! *Bah*
  • Karttikeya

Vecka 22 idag! Tjoho! Magen växer och växer, tror jag.. Känner mig fortfarande mer fet än gravid Tungan ute

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-08-18 11:46:31 följande:
    Åh är så fasligt arg! Ska få ut lite aggressioner med skithög musik och städa. Jag hatar att städa = bra sätt att få vara förbannad och få ut allt på
    Men raaaring? Vaaad är lilla du arg på? ^^
  • Karttikeya

Moma: Men vilken idiot.. Jag hade också en sådan deal med min historialärare.. Han höll dock sitt ord.. Man blir maktlös i en sådan situation.. :/ Hoppas verkligen att det löser sig utan alltför mycket trubbel, sådant där kan gnaga hål på en innifrån.. :/ Idioterna här på FL (host) behöver du inte bry dig om. I vissa ämnen så är det bara bittra gamla käringar o gubbar som svarar och dom gillar helt enkelt att göra det surt för vissa..

Svar på tråden December Bebis 2010 :)