Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

MalakiW skrev 2010-05-14 13:41:24 följande:
    ah - skönt! Jopp ett tag var det inget alls (några dagars respit).. nu är det igång igen :(
    Så länge du inte har ont och det inte är rött utan bara ''gammalt blod'' ska du bara ta det lungt du e gravid och dit barn mår bra.

Men visst blir man nojig jag sprang till toaletten 2ggr på e min haha och bara kollade o tittade och kollade på pappret.
    Sen gav jag mig och bara la mig på soffan och sen vart jag så piss hungrig kl 00.00 och kokade pasta och stekte korv med sambon och åt 4 korvar st och pasta haha sjukt hungrig
    Bebisen mår toppen ska du se hos mig och dig och alla på denna tråden
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • 3 barns mamma84
    MalakiW skrev 2010-05-14 14:06:45 följande:
    hmm.. heh känner igen mig i allt kontrollerande (kontrollfreak - javisst!) Om det fanns ngn titel pga ständig analys av pappersbit skulle jag haft den direkt.. Tänk så mycket svar man kan få av en pappersbit med lite flytningar på... suck . blir trött på mig själv!...Vi bestämmer helt enkelt att alla våra bebisar i tråden mår toppen!kramar i mängder!
    Gumman DIN bebis mår toppen den gör bara det men våra små vill j*vlas med oss haha det är bara så och det kommer dom att hålla på med hela tiden fram till förlossningen
    Nu tar du det bara lugnt och njuter du e ju gravid
    Om du inte tror mig ta ett test och testa dig
  • 3 barns mamma84
    MalakiW skrev 2010-05-14 14:40:28 följande:
    Hehh.. Ja jag får nog ta och banka in det där.. har nog väldigt svårt att fatta samt har en kraftig släng av nojjeri ;)..  Det är väl bara det att vi försökt så länge och detta tillsammans med jag ett tag trodde jag var infertil pga tidigare cancer gör att jag liksom inte vågar att tillåta mig själv att slappna av och njuta :P Jag väljer att tro på dig! ;) Kramar!
    Men då förstår jag dig så jävla mkt för canser det är det hämska det går inte att bota drömma om hur hämskt det är.
    Men nu är det borta och du måste tänka njutid inte dåtid utan nu och du är gravid och du ska bli mamma och vinna denna hämska räddla du har.
  • 3 barns mamma84
    TheUnknown skrev 2010-05-14 16:01:37 följande:
    Illamåendet kommer och går, nu har jag jobbat natt två nätter o då är det bättre =) annars kan jag ligga halva dan o bara bläää.. kräks inte med mår illa hela tiden..Hur räknat ni veckor? Idag är jag u 7+0, säger ni v 7 eller åtta?
    Om du har 7+0 då är du i vecka 8 idag grattis
  • 3 barns mamma84

Grillning på gång snart ojoj längtar har redan ätit 2 st mackor men ÄR så hungrig!!!
    Skulle kunna äta 2st Big mac haha och stor pommes ååååh och en pann pizza

• 3 barns mamma84
    ensammamma:
    Hoppas allt är bra med dig nu men om det blir värre kontakta läkaren så inget hämskt händer.
    Spännande att berätta men varför tror du att din mamma kommer att säga då för ?
    Är hon inte glad av att bli mormor igen?

Här mår man bara illa kommer o går men inte så att man spyr alls alltså.
    Sen den jävla förstoppningen oxå det bubblar i magen men inget kommer inget händer
    Sen kom molvärk idag och igår och försvann oxå.
    Tänkte på har alla ni molande värk hela tiden eller är det så att ni inte änns märker det och inte har det ?
    Brösten är det samma inte ömma alls bara ömma bröstvårtor som in i heskotta
    det gör pisselipiss ont!!!!!!
    Hoppas det finns någon i magen bara.
    Var hos läkaren igår och gav vårt nr men hon hade redan skickat iväg papprena till bm och sjukhuset så hon sa att snart borde bm höra av sig till mig mer brev yess snart äntligen kan jag få en tid...
  • 3 barns mamma84
    {#lang_emotions_cry}ensammamma skrev 2010-05-15 13:06:47 följande:
    För att min mamma sa så jaha de va väl de jag trodde när jag ringde henne å talade om att hon skulle bli mormor när jag väntade sonen... Å sen för att jag inte ha de så bra med pappan å sen så har jag inge jobb så vi får väl se va hon säger ikväll.. ömma bröstvårtor men inget annat. Min magvärk blir värre när pappan hör av sig... De e typ som att han stressar upp mig så då får jag ondare i magen men när jag inte hör nått ifrån han så blir de bättre.. Nu har jag extra ont i magen för jag har ännu inte ätit frukost för den va slut hemma å hade glömt att handla... Så jag ska ner i lilla butiken å handla mjölk å färska frallor...
    Fy du måste verkligen ta hand OM dig gumman nu blir jag arg på dig!!!
    Du måste tänka på dig själv nu och så klart på barnen och DU MÅSTE ÄTA något för du ahr en bebis i magen.
    Och när pappan ringer svara inte ta ut jacket utan ta det bara lugnt att ha magknipaINTE bra alls för dig eller bebisen!!!!
  • 3 barns mamma84

Går in på vecka 11 på onsdag

Huger hunger hunger finns INGEN stopp äter äter äter fortfarande hunger hunger hunger
    Är det en sumo bebis man får denna gången oxå hahahaha

• 3 barns mamma84
    TheUnknown skrev 2010-05-15 20:49:08 följande:
    UVI. Jävla UVI! När jag väntade min flicka så hade jag GBS. Nu när jag ringde 1177 och joursköterskor hade dom ingen aning om vad det var??! Nu har jag iaf fått medicin att äta i fem dagar. Hoppas det blir bra :)Hur är det med sex och UVI?
    Jobbigt fy inte roligt att ha UV1 nu alltså jobbigt värre men du ska ha pencillin mot detta ju och dricka mkt citron vatten..

Jag har fortarande INTE haft sex jag vågar inte ha det helt änkelt.
    UVI har jag inte ''peppar peppar''
  • 3 barns mamma84

Nu e jag trött på detta vaknar upp mår illa en hela jävla facking dag och det försör hela min dag bara för att man mår PISS!!!! nu e jag arg arg arg...
    Kanske ska skaffa åksjukatabletter eller finns det att få tag på utan att fråga bm om detta ??
    För jag spyr inte men jag mår bara illa fast jag äter frukost på jobbet så klarar jag inte av det längre
    Har aldrig mått så piss!!!!! är det fel på barnet eller mig ??
    Ibland kommer det på kvällen med..

Sexlust now wey haha jag har ingen sex lust alls och sen vågar jag inte ha sex häller är rädd för missfall

Svar på tråden December Bebis 2010 :)