Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Vilka små fisar alla har hihi. Förstår ute hur Elliot kan växa så bra med tanke på hur lite han äter och hur mycket han rör sig. Undrar om han följer kurvan fortf.

Har precis varit ute på en biltur med Elliot. Orkade verkligen inte ta kampen om sömnen idag. Enda positiva med denna dag är att han sov 3 timmar längre än vanligt (och att sambon kommer hem om ett par timmar..)

Kan era somna i vagnen fortfarande? Elliot gör inte det. Kan hända nån gång men långt ifrån alltid när man försöker..

• Momalicious

Elliot säger mamma, pappa i princip. "mi" säger han till katterna och "nä nä nä" om han inte vill ha nåt, fast frågar man honom nåt svarar han oftast det ;)

Elliot går med stöd av det mesta. Stolar, bord, sängar osv. Igår gick han omkring med gåstolen och jag var skitnervös.

• Momalicious

Eller hur! :)

Bläääääääää, jag börjar tro att inte Elliot tycker om mig. Han är jääääättegnällig hela dagen och så kommer pappa hem och han är en solstråle.

• Momalicious

Vi har varit iväg och handlat i flera timmar. Skönt att komma ut lite. Vi har också fått tid till tandläkaren nu. På tisdag innan BVC. :)

Ska bli skönt med helg nu. Vi ska diskutera hur vi ska göra med fl i helgen. Jag är så trött på att gå hemma nu så eventuellt ska sambon vara f-ledig fram till dagisstart och jag ska söka jobb. Men vi får se.

• Momalicious

Ja precis, och var han bara ledsen 2-3 minuter innan han somnade kan det ju inte varit så farligt väl :)

• Momalicious

Elliot somnar också i famnen. Min eller sambons, men oftast är det sambon som lägger honom. :)

Elliots fjärde tand kommer ha trängt igenom helt innan helgen är slut.

• Momalicious

Oj så glad jag blev förut, har gratis tandvård ett år till, så fram tills jag är 23. Inte illa! :)

Elliot har krupit länge men han ålar mest, för det går fortare ;)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)