Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Gör vi en fortsättningstråd kanske vi inte ska ha massa "jobbig" info i ts, den är ju så lång i denhär tråden. Bättre att vi gör en annan tråd med alla datum och så? En tanke bara :)

• Momalicious

Elliot född 26/12-10 BF-4 kl 03.46. Vägde 3510 gram, var 50 cm och 35 cm i hattmått. Bor på Orust, Västra Götaland.

• Momalicious

Tycker ändå det är hyfsat många som bor i eller rätt nära Göteborg. Majorima bor ju i Kungälv t.ex.

• Momalicious

Idag ska vi till BVC. Ska bli så spännande att se vad vår stora kille väger nu. Och hur lång han är. Vi ska till tandläkaren idag också :)

• Momalicious

Vi har ju en som födde i oktober i den här tråden, och november! Därför tycker jag det är dumt att lägga namn osv i ts eftersom vissa bara kommer in ibland. Inte så kul för dom när dom inte vet var vi är heller.

• Momalicious

Jag har aldrig velat ha en ny tråd. Bara besvärligt. Tycker visserligen att ts är lite irriterande lång men vad gör det. Det är ju i den här tråden "allt" finns.

• Momalicious

Vi var på BVC idag och dom måste mätt fel på längden förra gången för idag var han 75,3 cm och förra gången var han 76 ;)
    Han vägde 10830 (+720 gram) och hattmått var 47,8 cm :)

• Momalicious

Linn: säg att de får åtgärda problemen. Så ska det inte gå till! I vår förra lägenhet kladdade målarna färg på fläkten och golvet i köket men det fick hyresvärden ta. Hade det varit våra grejer hade jag blivit tokig!

• Momalicious

Jag kom in i den gamla, nya tråden men kunde inte skriva. Tack aprilbarn, där funkade det! Jobbigt med en grupp med om man nu måste starta en ny tråd.

• Momalicious

Hahaha tog ju många sekunder innan du var tillbaka 2barns.

Cissi, hur går det för er med syskonverkstaden?

• Momalicious

Nejdå, det tror jag inte. En till ska du nog kunna få ut! ;)

Ja, jag hatar också sushi. Stackars min sambo som älskar det ;)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)