December Bebis 2010 :)
ååh hoppas vi har samma dag hahaha
Ska hämta hem en spjälsäng i veckan också, som vi får av min kompis. Nu händer det saker! Nu räknar jag med att bebis stannar i magen och kommer ut lagom till min födelsedag
Ang din mage. Jag har magkatarr sedan 15 àrs âlder och har käkat omeprazol och nexium till och frân sedan dess.
Presic innan jag blev gravid hade jag en omgâng jättejobbig och käkade ganska mycket medicin, men slutade pa direkten när +er kom.
Dvs att jus nu är magen katastrof i detta avseendet och eftersom jag inte vill käka mediciner sâ brukar jag gâ ut och gâ strax innan läggdax, typ 15minuter och llugn takt, det är som om maten som är kvar i magen smälter. Och áven om det är frästande att lägga sej pâ soffan sâ försök vara i alla fall sitt liggande pâ sidan. Och vid sängdax ta en extra kudde och försök höja huvudändan av sängen med ett par böcker under sängbenen viktigt ligg pâ sidan.
Sen är det bra att käka light produkter säga vad läkare vill säga sâ för att slippa ont och illamâende sâ är det lättare för magen att smälta lättmjölk, lättfil osv.
Jag brukar även käka typ en jätte grov grovmacka med lite ost och koktskinka innan jag gâr ut och gâr pâ kvällen sâ är inte magen tom pâ morgonen vilket är förebyggande för hela dagen.
Ursäkta röran i beskrivningen men hoppas att nâgot hjälper för dej, för för mej funkar det tip top. är inte hundra hela tiden men ett stadie som är uthärdligt.
Kram
Skulle gosa lite igår kväll men jag höll på att spy så fort han nuddade magen. Och då var det inte sex på gång alltså utan bara lite "hångel"