MajMamman08 skrev 2010-06-07 17:49:53 följande:
Stoce: Gud så härligt att bebis mår prima där inne
Malaki: Ska tänka på dig vännen! Kramar i massor!
Empsans: Hoppas de gick toppen idag på ert KUB!!
Theunknown: Tror som Emelle,att om inte killen e fullt ut engagerad i början osv så har de nog svårare att ta sig till en graviditet i början. Då de inte kan känna el uppleva samma saker som vi!! Sen blir de kanske mer verkligt om han får se själva UL i ilr...titta på skärmen då bebis lever rullan där inne, känna sparkar osv!
Tror säkert han kommer o ändra sig,men de e ju nu så här i början man nästan behöver de största stödet då alla gravhormoner gör så man blir extra känslig,så förstår om du e ledsen o tycker de e skit jobbigt! Men du hade någon vän va du kan prata med?? Kramar i massor till dig!
Idag vad vi på NUPP!!! Yey

Bebis levde och va så himlans söt! Bm va jätte gullig o verkligen visade bebisen i minta detalj
,fick med oss 5 st foton på bebis,hel kropp,ansiktsbilder,närbilder på fötter o händer osv! Så fin liten krabrat där inne!!

Sambon filmade lite oxå på skärmen
Och nackspalten såg helt normat ut,så ingen extra kontroller el något!!
BF datumet blev de samma som på VUL,alltså jag är i v 14 nu 13+0 och BF 12 DEC! Så blev inte flyttad något!
Nu känner jag mig lugnare och kan nog börja njuta av grav

förutom att jag spyr varje morgon då,men de kan ja överleva,hihi!
HURRA!! Vad härligt, grattis till mysigt ul och fint nupp-resultat! njuuuuuuuuuut! På onsdag är det min tur, iiiiiiiiiiiih!