Momalicious skrev 2010-07-23 00:51:02 följande:
Våra namn på tjejer är ELLA, STELLA, NOVA, SIRI och LILY.
Våra namn på pojkar är LOKE, ELLIOT, MELVIN, VIGGO, DYLAN och MILO.
Mitt favoritnamn på tjejlistan är Ella men har ingen direkt favorit av killnamnen. Vi tänker inte bestämma nåt namn innan utan se vad han/hon ser ut som när han/hon kommer ut. Men vi tänker ha namnförslag
Kan förresten förvarna er på att om nån av er väljer samma namn som oss och vårt barn ser ut som en sån, då tar vi det ändå
Båda mina barn är med i din namnlista
Ja, här kommer jag inte ta någon hänsyn om nån bestämmer sej för samma namn som vi

Minifer skrev 2010-07-23 01:18:14 följande:
ang att gå ner i vikt var det superlätt för mig. Jag gjorde absolut ingenting för att gå ner i vikt, förlossningen tog bort 9 kilo, sedan var det typ 17 kvar att gå ner, de tio första försvann på en månad eller två, sedan tog de sista sju kilona kanske 3 månader till, men då gjorde jag som sagt INGET för att gå ner, det ramlade av ändå. Var 1.7 kg över startvikten när jag blev gravid igen. så det känns godkänt =) (sonen kom ju i sept 09)
Mmmm, vissa har det bra!!!
Efter dottern gick jag ner realtivt snabbt, allt var borta 1,5 år senare när sonen blev till. Inte precis allt var bort nu, men jag vägde alldeles för lite innan så startvikten på 52 kg var jag rätt nöjd med efter 14 månader. Men lite degmage fanns kvar...