Cissi7006 skrev 2010-12-08 17:27:17 följande:
Samma här, känner efter jättemycket allt som händer och tycker som du att det är häftigt med smärtorna, men jag födde ju barn förra året och minns lite av hur grymt det blev sen... så de här smärtorna kan man "njuta" av  

Min sambo vill ju ha två barn till, men vi får se, haha, de här två senaste graviditeterna har ju varit jobbiga med HF och högt blodtryck och det är ingen höjdare att vara i viloläge i två månader.
Han får sköta allt härhemma förutom sitt jobb, 1-åringen, tonåringarna, matlagning, handling, städning mm. Så jag undrar om han verkligen orkar en graviditet till  

*ler*
Det här e MIN 3e, men min sambos 1a.....Jag sa egentligen från början att jag inte ville ha fler än de 2 jag redan hade, MEN*ler* efter att ha gått igenom 5 år, varav 2 som sambos, så ville JAG mer än gärna dela hela nöjet med att göra ett liv tillsammans 

Kan ju inte NEKA honom det livet går ut på, så...jag tog ur min piral, å blev gravid efter ett år

Har frågat om han önkar sig FLER än denna tösen, men får ett NEJ...stackarn har fått ta ALLT här hemma sedan i sept, pga foglossning, klarar knappt av att stå så länge att jag kan laga mat......Är evigt tacksam över att mina 2 killar gillar sin bonuspappa å han dem så mycket som de gör, annars skulle situationen bli ohållbar här....
MEN nu e de BARA sluttampen kvar...max 3 veckor typ, å sedan har vi ett nytt liv framför oss=)