Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

De ändrar karaktär hela tiden!! Ena stunden vrålvärker det, nästa molar det ibland trycker det neråt !!

• ludicrous

Nu börjar det släppa tror jag.. Vissa stunder under dagen har det varit 2-3 min emellan. Förut kom där en riktig värk, kabom!! Sen släppte det lite, men kroppen är sjuk trött :(

• ludicrous

Här är en till depptjockis! Väldigt känslosam nu o gråter lätt :(

Har fått sova i natt, magen är nu jätteöm och sammandragningarna har inte riktigt släppt, men ibland vet jag knappt skillnad på förvärkarna eller om det är bebis som spjärnar, för jag e så öm...

• ludicrous
    MFJG skrev 2010-11-21 08:14:33 följande:
    Man får lov att känna sig ledsen och deppig. Det viktiga är att man får utlopp för sina känslor och inte skäms. Att man inte döljer dem utan vågar prata med någon. Det är en stor förändring att få barn och det är inte konstigt om man undrar och funderar och granskar sig själv.

Jag har flera gånger denna graviditeten tänk. "VA FAN HAR VI GETT OSS IN PÅ!" Vår son är 2 år och krävande. Väldigt krävande och nu ska vi ha en till. Är rädd att jag inte ska räcka till osv. Men sen inser jag att det kommer lösa sig. Det måste det ju göra. =) Jag har också den bästa mannen och kan få dåligt samvete för att jag ryter, gnäller och  skäller.
    Kan också känna så, vad har vi gett oss in på..
    Våra är 5 och 7.5 år gamla, nu får vi liksom börja om ifrån början.. shiiit..

Jag är trött som fan idag. usch. Men nu är allt lugnt och stilla här hemma :)
Svar på tråden December Bebis 2010 :)