Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Sen har jag haft mina första sammandragningar också. En gång förra veckan och en gång igår kväll. Förstår er som har det hela tiden att ni har det jobbigt, det är ju läskigt! Det gör ju inte ont men känns väldigt obehagligt!

Ska sluta klaga. Ikväll blir det PIZZA OCH MYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Karttikeya

Hej hå.. Praktisera praktiserar.. Det kommer bli min död.. Är så trött att jag snart ger upp. Och mina fötter värker, ajajaaj. *gnäller*

Har fått ta en hel del venprov idag, det har varit skojjigt. Tur det är skoj när man väl är där annars hade jag aldrig kommit så här långt ens en gång..

Nu blir det kyckling till middag och sen ska jag mysa framför tv'n och sen lägga mig tidigt!! Upp klockan fem i morgon..

• Karttikeya
    AnnaCL skrev 2010-09-15 09:07:29 följande:
    Hej på er. Alltså hur fungerar era samliv? Jag känner mig som jordens tråkigaste sambo som inte tar så mycket initiativ till sex. Kroppen känns inte heller så attraktiv så det bli att det får stå på sidan lite vilket inte känns bra.
    Vi håller på som vanligt. Jag är ju tröttare än någonsin nu så jag är dålig på att ta initiativ själv, men lusten är det inget fel på.. Skulle gärna ha mer sex bara jag orkade ta initiativet själv Glad

Tjock har jag alltid varit, så det känns inte som om magen ställer till det för mycket, haha!

Vecka 26 idag Glad
  • Karttikeya
    Lillkillen skrev 2010-09-16 08:33:59 följande:
    Klart du ska köpa den vagn DU vill ha!!!!
    Stå på dig!!!
    Men man måste väl kunna komma överens? Har verkligen utseendet största betydelsen? Går inte funktion, pris och säkerhet före? ^^ Enligt mig så ska båda köra den och känna sig bekväm med den.

Jag bryr mig nästan ingenting om vilken vagn vi köper. Troligtvis så kommer vi få "ärva" en av min kusin och då tänker jag såhär: "Vad bra, pengar vi kan lägga på annat vi behöver".

Men, men, lycka till i vagnstriden Tungan ute
  • Karttikeya

Här är ett till svullo! Vätskar mycket och har en hel del huvudvärk. Men mitt bt har hållt sig tidigare runt 120/75, så jag hoppas det gör det även denna gång. Skulle varit till BM idag men hon var sjuk så jag ska dit nästa torsdag istället. Jag hoppas min karl kan följa med, för han har inte kunnat det innan tyvärr.

Hade jag varit du Saliva123 så hade jag nog ringt sjukvårdsupplysningen i varje fall, så att ditt tryck inte ökat ytterligare, med tanke på att du gått från ett normalt tryck till ett som anses vara förhöjt.

• Karttikeya

Jag har heller inga sammandragningar. Eller jag har känt vad jag tror var sammandragningar två gånger, men det var inga kraftiga sådana. Vi får säkert vår beskärda del lite senare Tungan ute

Känner mig lite bättre idag, är lite utvilad och på ganska gott humör, trots att jag kommer spendera i princip hela helgen på Näl för att praktisera. Dom här dagarna hemma har i alla fall gjort mig gott! Får se fram emot att mysa lite i morgon kväll, för ikväll kommer jag hem ungefär 23 och måste åka igen i morgon klockan 5.25.

Är det någon mer än jag som känner att det här med att vara gravid har blivit mer av ett "normaltillstånd"? Jag tänker inte på att jag är gravid längre och mår inte så dåligt av det, annat än att jag är tröttare (mycket tröttare) än vanligt. Fogarna har stillat sig och ryggen klarar sig sålänge jag inte gör något korkat. Bebisen rumlar omkring, man oroar sig inte osv.. Så här får det gärna fortsätta, men sån tur har man väl inte! Skrattande

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-09-17 11:10:57 följande:
    Nja, jag hade några gyllene veckor efter illamåendet försvann när inte magen var för stor, inte speciellt ont i ryggen osv. Nu vill jag bara att det ska vara vecka 38 typ!
    Najj! Vecka 42 helst!!! ^^ Eller 41 räcker väl. Vill inte få ett sent decemberbarn Skrattande
  • Karttikeya

Ni minns att jag svamlade om "åh jag mår bra just nu" bla bla bla.. Jag skulle inte skrivit något.
    Den här dagen har varit hemsk.. Började klockan kvart i sju i morse och vid nio började jag känna av fogarna igen. Sen har det bara eskalerat hela dagen och vid 14tiden så började det hugga till rejält vid minsta rörelse.. Nu sitter jag immobil i min datorstol och väntar på lagom tid att lägga sig.. Pytt till "mina fogar har lugnat sig" fick jag minsann! Obestämd

Hoppas det här är tillfälligt, annars lär jag få svårt att fullfölja resten av praktiken Skrikandes

• Karttikeya

Blä, vaknade vid sextiden i morse av att jag hade ont i bröstet.. Inte så långt ner, men än dock i bröstet. Nu har jag ont i halsen också. Jag har aldrig haft halsbränna och jag får inga sura uppstötningar just nu, men hur känns just halsbrännan? Håller det i sig flera timmar? Jag är fortfarande inte bättre.. Så jag har tvingat iväg min karl att köpa febertermometer så jag kan se om jag har feber, för då ringer jag nog vårdcentralen så får dom avgöra vad dom nu tror att det är.

Är inte förkyld, men har ont i halsen och är lite slemmig i halsen och längre ner känns det som.

• Karttikeya

Ja jag förstår nog hur du menar. Men jag vet inte om detta är en brännande smärta utan den är nog mer tryckande. Men jag har som sagt aldrig haft halsbränna så det är ju svårt att säga Obestämd

Svar på tråden December Bebis 2010 :)