December Bebis 2010 :)
Härligt att läsa hur era magar växer och hur ni planerar för era små!
Här är det väl lite ljusare i tunneln. Idag är nog min första blödningsfria dag (HURRA!) Sex dagar till och jag får både bada och sexa! :D. Annars sysselsätter jag mig med att läsa på om mitt myom (som jag hoppas att jag får ta bort). Mitt myom ska visst sitta så pass illa till att det ska minska risken för MF/MA med uppe emot 50 procent om man får ta bort det. Fast sen har jag läst att man måste vänta 6 månader innan man får bli gravid igen efter att man tagit bort det... Men ska höra med läkare först. Har tagit blodprov för att kolla om jag har toxoplasmos och har inte riktigt fått svar än men det lutar väl lite åt det. Tar en dag i sänder och just nu är det 74 dagar tills vi får bli gravida igen! Så sakta men säkert. När fortfarande en dröm om att få hoppa in i denna tråd som gravid igen i höst!
Minifer-sugen på lunch snart?!
All lycka och kramar till er!
Mohahaha Ja jag vänjer mej aldrig
Hej alla underbara...
Ligger vaken och kan inte sova, har legat och läst igenom lite om hur de går flör er, och jag gläds så med er & längtar till v.30 då vi får köra igång igen :)
Jag blöder till och från fortfarande och jag tror de är 2 eller tre v. sen idag..
Har tappat bort ordningen på dagarna, sörjer min mamma som tusan, de förlorade barnet oxå... sitter fasst i svart hål som jag bara måste ta mig upp ur snabb, har ju så mycket att se till att bli pigg och fräsch för v.30 för inte rubbas nå hemskt mycket för mig känner jag... men självklart har jag funnit livsglädje igen till dess, jag har ju en underbar man samt otroligt peppande vänner.
sen har jag er "min lilla tråd" jag kommer villja följa er till den dag var och en av er föder :)
Ni får ett happy new year :)
Åh jag och malak en lycklig vår/försommar :)) Inte fy ska de heller, eller hur gumman :)
Tack för ditt snabba svar igår :))
Nu ska jag gå¨och krypa ner brevid min man som gick och la sig för en stund.
Ta han om er!
Godnatt!

Är er tur nästa gång, måste det vara!!

kram!