Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2011-04-14 10:07:21 följande:
    God morgon! Jag har suttit på tis halva natten men nu börjar jag bli bättre. Dumma magsjukesak. Efter att jag lyckats somna drömde jag att vi fick sexlingar, och faaaan vad jobbigt det var! Tur att det känns otroligt osannolikt. Vaknade helt svettig av att jagat ungar.

Idag fyller sambon 23, jag är sjuk, Elliot är inne l en utvecklingsfas, sambon måste plugga hela dagen. Kul gäng vi är ;)
    Oj haha tänk om det skulle hända på riktigtSolignäh fy vad jobbigt

stort grattis till sambon på stora dagen Skål hipp hipp hurra hurra hurra

och sen du gumman{#emotions_dlg.flower}krya på dig gumman ta ett varmt bad innan och försök att också ta lite lugnt idag.
    sen ett glas votka gör kroppen bättre när man har förskylningTungan ute

*fnissar* har Elliot fått 4 mån trotts hihi näh fy vad jobbgt
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Haligh skrev 2011-04-14 10:54:24 följande:

S hade 38,1 i feber så jag gav en alvedon-supp - och det gjorde susen! Nu en glad liten flicka igen, från att ha varit alldeles förtvivlad i flera timmar. Underbara mediciner

Eller hur skönt att flickan har det bättre gumman
  • 3 barns mamma84

utvecklingsfas jo man tackar tror jag haft det med elias sen 1 månadstid.
    Vägrat sova bara gråtig och varit bråkig.
    Men nu har det vänt sig igen hoppas jag.
    Tror det är tänder på gång här faktist.
    När jag kännt efter så känns det något.
    Men vi får se.
    Amadeus var bara 2 månader när 1:a tanden kom till honom och 2 månader när han hade 4 st tänder 2 uppe och 2 nere

• 3 barns mamma84

Dregel + feber + konstiga rutiner = tänder på G

• 3 barns mamma84
    Tisseltassel skrev 2011-04-14 13:55:33 följande:
    Hoppas det år så för min son med.. Har inte varit sig själv på två veckor nu..
    Det börjar likom bli dags för huggtänder
    jobbigt men snart blir det bättre för oss mammor
  • 3 barns mamma84
    Tisseltassel skrev 2011-04-14 15:54:17 följande:
    Ja, Sixten är verkligen inte sig själv.. Längtar verkligen tills denna period är över och dom små tänderna kikar fram. Att amma är inte så roligt nu då han vill tugga och gnaga på allt. AJ.
    asg
    Ger elias min finger ibland och tugg leksaker att dreggla i men hans händer e godare enligt honom
    och hans temperamet herre jösses inget att leka med.
    Ibland kan man tro att trotts börjar redan nu

jo aj inte amma haha så får man gratis percing
  • 3 barns mamma84
    LokesMammi skrev 2011-04-15 08:45:45 följande:
    FY FAN VILKEN JÄVLA NATT!!!!! säger jag bara. Har haft tre dåliga nätter nu men denna natt tog priset. Den började så bra. Vi började natta kl sju som vanligt. Han o jag somna. Jag vaknade och smög ut. Han vaknade kl åtta o jag gick in o ammade igen o vi båda somnade. Han vaknade kl nio o jag lade honom i hans säng. Gav honom en puss, sa godnatt, gav nappen SOM HAN TOG EMOT!!!!!! (vilket han inte brukar göra) o satte igång speldosan o han somna!! Han sov ända till strax efter tolv. Tog upp honom o gav honom mat sen låg han vaken till halv två. Sen vaknade han kl tre, fyra, fem, halv sju när gubbens klocka ringde o har varit vaken sen dess! FY! säger jag bara. Så jävla trött!!! Man har kort stubin nu märker jag! :(
    Ibland blir det så
    Vet inte varför men tror inte det beror på att han vill ha mat utan kan vara för varmt eller marddrömar för dom små eller magont.
    Hoppas det blir en lugn dag för dig idag iaf.
    Kram

Elias hade en natt så han somnade vaknade somnade vaknade hela tiden.
    Trodde jag skulle bli galen i huvet.
  • 3 barns mamma84

Igår somnade elias vid 20 tiden och barnen med sen somnade vi jag o johan kl 00 efter en film.
    E vaknade igen kl 02 och sen fick han flaska och en ny blöja då han hade bajat
    Sen vaknade E igen kl 07 tiden och fick mat och låg i sängen och små pratade med sig sj i några min sen somnade han om och johan åkte till jobbet och vi gick upp vid 08.00 allihoppa och till dagiset vid 09
    Nu ligger E och sover i sin vagn här inne och jag ska fixa frukost till oss

• 3 barns mamma84

E jag ensam med att inte ge gröt eller mat än ?
    Har testat med banan det var helt okej sen har jag lagat mat till honom men det var inte alls lika poppis så jag tänkte så att han får gröt när vi kommer till sverige om 6 dagar och då köper jag till honom och när vi kommer hem lagar jag gröt till honom.
    Så just nu ger jag honom ersättning

• 3 barns mamma84
    nikka skrev 2011-04-15 10:31:35 följande:
    Jag har inte heller börjat att ge gröt än. Tove blir 4 månader om 5 dagar så jag hade tänkt att börja då. Hon smakade faktiskt lite potatis i onsdags men inget mer har det blivit. Jag ger också bara ersättning.
    Åh om 5 dagar det går så fort fram grattis i förskott Skål
    Jo jag provade ju men men det var verkligen ingen poppis varje gång kom maten likom ut
    Men sen vågar jag inte häller vill inte han ska få så ont häller.
    Bananen gick ju fint men det är bara massa socker i det med.
    Kanske man kan se hur det e med burk för honom han kanske tycker bättre om det ?

Gillade hon maten eller blir hon mätt på ersättningen ?
    Än blir elias mät iaf så brottom är det inte
Svar på tråden December Bebis 2010 :)