Jenny10 skrev 2010-04-13 19:23:04 följande:
Tack alla fina som skrivit till mig och som stöttar, utan er hade det varit ännu mer bajs! Jag har inte sett nåt mer blod *håller tummarna så dom ramlar av* men värken sitter kvar. Visst är det som Stoce skrev, att det bästa är ju givetvis att man får mf istället för ett svårt handikappat barn eller förlorar det tidigt i bebislivet, men just där och då vill man inget hellre än att stoppa tillbaka det in igen. Själv känner jag inte för något mer alls just nu, orkar inte ta tag i äl-test och sånt igen och skulle nog inte klara ett plus känslomässigt igen, hade hela tiden gått och trott att allt var fel. Får väl helt enkelt hålla tummarna för detta lilla
odjur.Bm sa att man är väldigt restriktiv med vul just för att stilla oro eftersom det bara kan bli "ögonblicksbilder" och det kan lika gärna gå åt skogen tre minuter efteråt. Det förstår jag med men kommer ändå, om allt vill sig väl eller om inte så i nästa graviditet, propsa på ett.
Kan BARA hålla FULLT med dig!! I allt!!! Förutom att du ska INTE ge upp!! Vill du/ni ha ett barn till så SKA ni ju ha det!! Det fixar du!! O jag ska oxå fixa det!! Vi är ju STARKA BRUTTOR JU!!!
Sov gott o tänk INTE på att städa!!! Nån ordning får det väl vara!! "Hellre lite skit i hörnen, än ett RENT HELVETE"!!!!
Hoppas det känns MYCKET BÄTTRE imorgon!!!
MASSA STYRKE KRAMAR!!!
//Malin