• s89

December Bebis 2010 :)

Timjah skrev 2010-04-14 12:06:20 följande:
    Freakar ut lite här. Gick på toa nyss och det var lite ljust rosa på pappret.. FAN, jag vill verkligen inte få ännu ett mf.. Men har inte ont. Åh, vilken panik!
    Behöver inte betyda MF. Vilken vecka är du i ?
  • s89
    Juvel skrev 2010-04-15 10:05:57 följande:
    Gud va förrivrad jag är... Har HELT räknat fel på min eventuelle graviditet. Var på vul igår och då såg gyn ingenting. Han sa att jag ska komma tillbaka nästa torsdag för att se igen för det kan vara för tidigt att se något. Jag trodde då att jag var i kanske vecka 6. När jag nu kollar almanackan så ser jag att jag hade ägglossning runt den sista mars/första april... Alltså är jag idag i vecka 4+1 enligt fl!!! Jag har inte blödit mer än i tisdags då det kom lite brunt på pappret och gravtesten är fortfarande jättestarka. Vet inte vad jag ska tro och jag hoppas ju naturligtvis in i det sista. Har inga som helst symtom mer än lite molvärk i magen till och från och lite värk i korsryggen (som lika gärna kan bero på att jag burit dottern lite för mycket jag vet...:) ÅHHHH va jag hatar att inte veta! Ni som tagit blodprov fö ratt se om HCG-mängden stigit, hur har ni gjort då? Ringt er BM eller er gynekolog? Jag har beställt nya tester också (clearblue) för att ta i nästa vecka för att se om de blivit starkare... Knäpp? Jag?? Inte det minsta Vad tror ni tjejer??? Ge mig hopp!
    Tror verkligen inte att det är någon som helst fara.. Molvärk har jag också, samt ont i ryggen. Är i vecka 6(5+3) idag. Ska till MVC kl 11.30.
    Lycka till !!
  • s89
    joannakba skrev 2010-04-15 10:22:03 följande:
    Hallå!! Efter 4 gravtest har jag insätt att jag är faktist gravid igen WIIIIHOOO!!! Det är en lite böna som flyttat i magen och jag längtar och hoppas att allt skall gå vägen. Jag haf Bf 15/12och har gått in i vecka 6 idag! Grattis till alla som har fått en lite böna i magen!
    Grattis!! {#lang_emotions_laughing} OCH Välkommen!!
  • s89
    Minifer skrev 2010-04-16 11:11:57 följande:
    idel goda nyheter! puss på er! :) Själv har jag bim idag och tog ett test för att kolla styrkan. Det var staaarkt och fint. Hurraaaa!!!
    Grattis!! {#lang_emotions_smile}
  • s89
    sandramei skrev 2010-04-16 13:46:11 följande:
    Här är en till som ska ha i december. enligt fl 10 dec. har en son född juni-08 sen innan. Ska på VUL 4 maj och hoppas att jag får se ett tickande hjärta! Grattis och all lycka till allihopa!
    Vad mysigt! {#lang_emotions_smile} Tack. Lycka till du med! Grattis!
  • s89

Grattis alla tjejer som fått pluss.. Visst är det en härlig känsla? Jag var tvungen att ta flera test för att lita på att jag sett rätt.. hihi.

• s89
    Ellans skrev 2010-04-16 16:16:42 följande:
    Jag hoppar med här. Har plussat idag och kan knappt tro det är sant!! Grav-strecket var nästan lika starkt som kontrollstrecket så det kunde inte varit tydligare! :) Äntligen säger vi nu! Hoppas bara att allt ska gå vägen den här gången. Fick MA i v.12 på nyårsafton. Det var fruktansvärt!! Jag ska försöka att inte oroa mig så mycket, även det inte kommer vara jätte lätt. Vill bara att allt ska gå som det ska den här gången!! Ska nog boka in privat VUL runt v.10. Och se så allt är okej. Vi åker utomlands två veckor senare och ska vara borta i 3 veckor så det sista man vill är att behöva få missfall utomlands också, skulle förstöra allt!! Och jag vet inte om vi orkar med ett missfall igen. Fruktansvärt jobbigt! Men... vi får bara hålla tummarna och hoppas på det bästa! Det känns som det kan vara riktigt den här gången! :)
    Grattis!! Hoppas att denna graviditet går bra!! Det ska den göra {#lang_emotions_smile} När är BF?
  • s89
    MajMamman08 skrev 2010-04-16 21:59:15 följande:
    Många frågor här men de bara poppar upp!!! Har man rätt o byta BM?? Kan man få bli inskriven tidigare än v 12??  om man vill??? känner att de e sent,vill göra nupp/KUB o då känns de rätt sent o bli insrkiven v 12?? Här utb de sig nämligen inom de o vänner tilll mig har fått ta de...men hon jag pratade me som skulle bli min BM nämnde inte ens något om de! Känner verkligen jag vill byta tant och då utan o ens träffat henne!!
    Tror absolut du kan byta BM utan att du ens behöver träffa den andra. Det bestämmer man ju själv {#lang_emotions_smile}
  • s89
    Timjah skrev 2010-04-17 16:52:05 följande:
    Längre än såhär kom jag inte. Lämnar härmed tråden, då jag fick missfall igår. :'( Trevligt att träffa er dock! Kanske ses vi i en annan tråd i framtiden!
    beklagar :( Tråkigt att höra! Kramar om
  • s89

Beklagar jenny10 också{#lang_emotions_frown} Tråkigt! kram

Svar på tråden December Bebis 2010 :)