Inlägg från: ÄlskarMina |Visa alla inlägg
  • ÄlskarMina

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2010-04-23 23:08:41 följande:
    Har alltid haft mening med allt konstigt nog .. Hade sex 7 sep 04 dottern föddes 7 juni 05 (en där) Hade sex 14 nov 07 sonen föddes 14 aug 08 (en där) Fick ett mf 15/12-09 Bf ca 14-15/12-10 (en där) Har alltid viljat gifta mig som gravid som mamma och så blir det oxå
    Haha...det var som jag då. Nova "blev till" 28/9 och föddes 28/6.
    Idag fortsätter illamåendet! Och vi som ska till Ikea. Har nästan 10mil till stan och hoppas att jag kommer må bättre under dagen. Nova har bestämt att hon ska va i bollhavet och äta ikea-köttbullar. Lite därför vi åker enbart! Och sen är det ju roligt med en liten roadtrip. {#lang_emotions_sunny}
    ·¨`*·.¸¸.*Nova juni-04, Pyret dec-10*.¸¸.·*¨`·
  • ÄlskarMina

Idag fick jag en beige flytning innan vi åkte iväg till Ikea. Hade en sån i förrgår kväll också innan jag skulle lägga mig. Är det ngt jag bör vara uppmärksam över tror ni?  

Vågar nog inte ha sex ikväll som jag annars tänkt ha..är sugen men är skraj nu.
  • ÄlskarMina
    Majmamman08: Okej..har googlat massor och en del har det gått dåligt för. Det beiga har varit början på blödning och för vissa då missfall. Och för vissa har det varit som det ska och en bebis har kommit iaf. Man blir så orolig ju..
    Jag gjorde ju VUL i måndags och då var allt som det skulle. 
    Nä, inge sex ikväll. Vi får hålla oss ett tag till. 
    Denna flytning kom efter lite ont i magen och sen kände jag att det rann till. Var som en liten slemmig blobba och mer beige än det vanliga vit/gula. Har på trosskydd nu för att kunna analysera ev. mer som kan komma.
  • ÄlskarMina
    MalakiW skrev 2010-04-24 18:40:43 följande:
    Hoppas också på att beige är en ok färg ..  Åh VUL - vill också :). Jag fick ingen vul när jag bad om det de tyckte inte att offentliga medel skulle betala detta... har inte funderat på om jag ska göra det privat eller ej. kostar väl en del. Går du privat eller hur lyckades du få till ett VUL?
    Ringde ett privat gyn som tog emot mig då i måndags. Kostade 300kr. 
    Vi är väl nästan precis lika gångna med? jag är 7+5 idag. Undrar om det kan vara ngt speciellt som gör att det blir såhär i denna vecka? 
  • ÄlskarMina
    Jerseygirl: Vad skönt att höra att det gick bra med bebisen då trots de bruna flytningarna. Ger mig hopp om att detta är heelt normalt. Har inte kommit ngt mer iaf. Som sagt-lite på pappret i tors kväll och igår morgon. 
    Imorgon går jag in i v.9!! (8+0) hihi! 
  • ÄlskarMina
    MajMamman08 skrev 2010-04-26 09:56:54 följande:
    Hakar på vore jätte skoj!!
    Emelle skrev 2010-04-26 09:45:52 följande:
    Läser i presentationstråden av många av oss komer från Småland!! Vore ju nästan så att vi måste slänga ihop en träff sen längre fram ju!!!
    Japps! Småland rules!
  • ÄlskarMina
    skogsbollen skrev 2010-04-26 10:28:29 följande:
    Till Smålänningarna: Jag bor numera i Blekinge, men kommer från Smålands ostkust. Gärna en dejt sen, även om Småland förvisso är ganska stort =)
    Kul! Vi får väl ta en träff ngn gång i sommar-får parera in en mittpunkt för vart vi alla bor i smålandet. Jag bor i mitten så jag kan åka vart som. Tar gärna en tripp för ngt roligt!  
  • ÄlskarMina
    linasmama skrev 2010-04-27 17:53:01 följande:
    Skönt att läsa att man inte är ensam om att må dåligt.. Jag är så less på att må illa men jag jobbar på som vanligt för att ingen på jobbet ska få veta något än.. Man vet ju att det kommer bli något bra i slutändan så jag orkar stå ut.. är i v 8+1 idag.. tiden springer i väg. Men har börjat få svårt att dölja det för magen är så stor. vet inte hur jag ska klara det i ca 3 veckor till.. Min sambo är underbar <3 Vi förlovade oss igår.. Livet blir inte bättre än så här 
    Har samma problem nu..tycker det syns att man är svullen och vill helst välja en tjock tröja som täcker-men det är ju varmt nu på dagarna! Svettas ju ihjäl!  
    Får nog köpa på mig lösa t-shirts-jag som alltid har tajta såna-de på jobbet kommer väl undra snart! *hoppas jag kan dölja tills v.11+0 då jag ska på nästa VUL. (20dgr kvar) Efter den dagen om allt är som det ska tycker jag att vi kan berätta "för alla"! 
    Grattis förresten! 
  • ÄlskarMina

Vad ni testar tjejer!  

Jag har bara gjort 2st. Ett på BIM-2-superdupersvagt streck som jag trodde var ett spök. Och sen på BIM-1 som sa Gravid 1-2. 
    Kanske skulle vara kul att göra ett till bara för att..hihi! Är det med billiga stickor då ni använder?
  • ÄlskarMina

Imorse fick jag en beige flytning igen..syndes när jag torkade mig första gången-sen inget mer. Kändes nästan som äkta mensvärk när jag satte mig på toan och inte växtvärk. 

Sist detta kom var för exakt en vecka sen. Skulle haft mens som icke-gravid för två dagar sen-så jag sätter hoppet till det. Men suck alltså!! Man blir ju sååå orolig.
    Håll tummarna för mig är ni snälla! 
    v.8+3 idag..
Svar på tråden December Bebis 2010 :)