December Bebis 2010 :)
OJ va ni skriver, hänger knappt med...
Var ju tvungen att ta ett grav-test med veckoindikator och visst visade det 2-3 veckor nu, precis enligt mina beräkningar. Sist jag tog ett, för en vecka sedan dagarna innan BIM stod de 1-2 veckor. Men det är ju inget som visar något egentligen, så intelligenta test finns ju inte, men visst kändes det skönt att det inte stor 1-2 veckor fortfarande. Ska ju till gyn på torsdag men känns egentligen onödigt, kommer ju inte gå att se något i vecka 5+någon dag men men. Tänkte se vad han säger och sen be om ett vul längre fram. Vill ändå prata med honom om min felräkning osv...
Skönt att blodet slutat Emynem:)
Magar magar, som man längtar efter bebismage. Sist började min synas i vecka 16-17 men hoppas såklart på lite tidigare den här gången. Gick upp 30 kilo förra gången och det ska jag INTE göra den här gången, fy fan för alla extra kilon...
Nu ska jag lägga mig och vila lite innan make och dotter kommer hem från sin utflykt.
Håller tummarna för att slippa mer blod nu (inget sedan igår *peppar peppar ta i trä*, men gärna lite mer symtom tack om du lyssnar nu gravidguden;)