December Bebis 2010 :)
Jag också. Eller ja. Jag är redan tjock, men det ska bli skönt att slippa dra in den, hahaha! Vet massor av sköna mammakläder jag vill köpa :)
Jag också. Eller ja. Jag är redan tjock, men det ska bli skönt att slippa dra in den, hahaha! Vet massor av sköna mammakläder jag vill köpa :)
Vad jag längtar till nästa besök 20 maj.. Där dom tar prover och blodtryck som ska utvärderas en vecka senare av läkaren.. 
 Då får man ju se om det mesta står rätt till 
 Vissa läkare här gör VUL då också, man får väl hålla tummarna att det blir så annars är det ju bara att vänta till "det riktiga" ^^
Får hoppas tiden går fort?
Nu blev jag plötsligt orolig istället.. BM ringde nyss, jag var på toa så hann inte svara, men hon talade in på telefonsvararen. TSH var lätt förhöjt, någon som vet vad det innebär? Jag vet bara att det kan bero på att sköldkörteln producerar för lite hormon vilket kan leda till skador på fostret 
Jag ska iaf dit snart igen för att ta ett till kontrollprov.. Det kanske inte är farligt om det bara är lätt förhöjt? Vet inte vad jag ska tro 
Och jag vaknade med ett underbart illamående idag. Det plus svullna bihålor pga vad jag tror är pollenallergi.
Botar detta med en Piggelin 
 Så att du orkar med kvällens jobb?
                    Har berättat för mina föräldrar nu. Dom tog det väldigt bra. Är såå skönt att ha fått det gjort! Snart blir jag mer officiell också, så att HELA VÄRLDEN får veta 
Ja det var riktigt skönt. En stor sten släppte 
 Nu längtar jag tills det börjar synas.. Har bara såna problem med svullen mage, den blir jättestor när jag ätit 
 Så jag ser bara ännu mer fet ut, haha.