Inlägg från: ensammamma |Visa alla inlägg
  • ensammamma

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2010-04-25 09:31:18 följande:
    Hmmm hoppas du får reda på de i morgon så kanske du får bättre svar på hur långt gånget du är...
  • ensammamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-25 09:35:14 följande:
    hihi blir spännande sen ba oj du är i vecka 10 hahaha nä skoja
    Hehehe....
  • ensammamma
    Emynem skrev 2010-04-25 10:24:25 följande:
    Ja det är inte roligt! Har inte haft så stora problem med illamående.har mått lite små illa på eftermiddagarna ibland och börjat haft känningar i några dagar att det blir värre.Så sa till min sambo igår att mina dagar var räknade. Snart kommer spyan...Och mkt riktigt, this morning!Hoppas att det inte kommer att vara såhär länge, as jobbigt när man ska upp på morgonen och min son är extremt mammig så jag kan inte ens gå på toa utan att han stor bölar. Och det är ju inte direkt så att jag vill ha honom med in när jag ska spy.Vad gör man?
    Usch nej de e inge roligt alls att må så illa som du eller jag gör... Men de e inget som hjälper på mig... jag har testat 2 olika tabletter mot illamåendet å de hjälper inte... Så jag vet inte vad jag ska göra längre...

Sonen vet jag inte va du ska göra men kan inte pappan ta han en stund på morgonen å gå ut å leka lite så du får en stund för dig själv på helgerna??? Så kanske du kan kontrollera lite på hur du mår... Hjälper de om du har nån frut vid sängen å äter den innan du kliver upp mår du lika illa då eller blir de sämre...??
  • ensammamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-25 10:28:17 följande:
    hur vanligt är det att ha stickningar och små smärta i underlivet ??kändes som någon trog i muttan hmm obehagligt bara och när jag kissade sen var det så att det kändes om jag skulle spänna mig för att kissa så gjorde det ont.så jag ställde mig upp höl i magen och har en mkt jävla stark kännsla av att mitt barn är död men kommer ute ut imon får jag ju ett svar fy fan jag kommer dö om det stämmer in med min kännsla har inte molvärk inte alls..
    De kan va ett tecken på urinvägsinfektion oxå... men kolla upp de om du är rädd.... hade jag varit du så hade jag ringt sjukvårdsrådgivningen å kollat med dom....
    Om smärtan sitter i länge
  • ensammamma
    hallonbanan skrev 2010-04-25 10:36:27 följande:
    Hej!har nyss plussat och är inne i v5
    Hej... Grattis
  • ensammamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-25 11:28:57 följande:
    Nej dud nej det gör inte ont när jag kissar alltså gjorde ont när jag spännde mig typ när mans ka bajsa haha..Det är helt okej nu igen ingen fara igen
    Okej bra de...
  • ensammamma
    Emynem skrev 2010-04-25 16:54:06 följande:
    Problemet är bara att min sambo oftast har åkt till jobbet redan innan jag och sonen vaknat. Jag ska försöka med frukt och lite kex imorgon så får vi hoppas på det!
    Aha okej.. Gör du så.. Gör han de varje dag???
  • ensammamma
    Emynem skrev 2010-04-25 17:36:54 följande:
    Ja, så gott som varje dag iaf, är sällan jag ser honom före jobbet
    Vad jobbar han med??
    Tråkigt att de ska va så varje dag...
  • ensammamma
    Minifer skrev 2010-04-25 19:58:30 följande:
    hur är det om man får salmnonella om man är gravid? (har kyckling i ugnen :) )
    bara du till lagar den bra så e de ingen fara... De får inte va rosa in vändigt i kycklingen... Så ta de lugnt
  • ensammamma
    s89 skrev 2010-04-26 10:10:56 följande:
    Tror det är helt normalt. Jag själv började må illa runt vecka  4-5 nånting. Och nu må jag jätteilla dagligen.. huahua.
    de har jag gjort nu i 4 veckor mått så här illa.... De e skit jobbigt å inga tabletter hjälper mot illamåendet....
Svar på tråden December Bebis 2010 :)