God eftermidag alla mammor och blivande mammor!
Igar och idag har jag varit pa gyn och de har gjort kromosom test och Downsyndrom test vilka visade att det inte finns nagra förändringar! Själv tycker jag det är lite läskigt att man kollar upp sadana saker, jag hade inte ens tänkt tanken.
Idag är den lille 6.5cm STOR och är 12+3 dagar, han hoppade studsimatta mot livmodern, hoppas han hoppar färdigt nu under dessa 4 veckor som är kvar tills man kan börja känna vad han haller pa med där inne. Ha ha ha! :D
Vilka söta underbara sma sma sma sma fötter! Och händerna ur gulliga! Naw naw naw!!! Tror det hela börjar bli helt värkligt nu. JAG ska bli mamma!!! JAG JAG JAG ska fa äran att bli mamma!!! Oh my God!!! 
Oj, fick ett litet glädje frispel!!!!
I kväll ska jag till en dietist för min BM blev orolig när jag berättade om mina sura uppstótningar som bränner i ryggen och i bröstet och att medicinen hon gett mig kändes som att strö salt i ett sar... Men det ska vi nog fa bukt pa :)
Symptom nä inte mycket, BH storleken har ökat men de gör inte speciellt ont längre, uppe och kissar en gang pa natten, hunger men inte den där vral hungern, kontrolerad sömn, frestas inte av alla mjuka sitt och liggunderlag. Tror jag börjar bli lite blödig, har inte märkt av hormonerna speciellt tills idag...
Jag känner mej sa mjuk, sa underbart kär, sa sa sa som en solstrale!!!
Oj vad mycket det blev! Men det bubblar sa himlans i mej idag sa ja, tack för mej!
Nu ska jag steka mej en hemmagjord hamburgare utan lök. Mmmmmm!