December Bebis 2010 :)
Jag är i v8+1 (v9) ska ringa mvc i morgon... och jag hoppas på tidig inskrivning...
Jag är i v8+1 (v9) ska ringa mvc i morgon... och jag hoppas på tidig inskrivning...
Har blivit förkyld... och har massor av slem och mår illa ... hade problem när morgonillamåendet kom i morse och jag behövde kräkas det kom ingen ting pgr av att jag var tom i magen.. och man hulka och hulka och mer och mer ont i magen... kom till slut lite slem...
Jag hoppas att mitt illamående snart går över.
svärföräldrarna var här i dag de mistänker ingenting men de frågade om våran son skulle få syskon snart vi blå nekade..
Jag har börjat tänka på gravidförsäkring är det någon som börjar ha samma tankar?
Jag tror att jag har en flicka i magen...
Med sonen var jag sugen på godis och fett och mådde inte dåligt för än jag var i v20...
nu mår jag illa som aldrig förr och spyt titt som tätt speciellt på morgonen och älskar frukt i alla former
Jag kommer inte heller ta reda på könet. gjorde inte det med förra och jag hade rätt.. jag trodde pojke och det blev en pojke....
hej på er.... har era bröst blivit större? mina har svällt väldigt mycke sen senaste veckan..
hej på er mår illa på morarna och måste kräkas fast det inte finns något i magen att kräkas... kräktes ytterligare en gång efter vi hade varit och handlat... det är fruktansvärt att må så här illa.. funderar på att pröva igefäratabletter..
på en vecka har bh storleken ökat masssor... och de gör ont går inte att gömma "hyllan" nu.. sambon är nöjd... *ler*
Lite tips på huskurer för att få bort svamp.. vet ej om de fungerar...
Doppa en tampong i olivolja sedan för du upp en å låter den sitta ett tag...
Olivolja har en läkande effekt även för småsprickor...
Gå omkring med kjol o strunta i o ta på dej några trosor
Luftar ordentligt iallafall.
Ta bort allt socker!
Drick mycketvatten med citron i.
Yoghurt. Doppa en tampong och smörj lite extra.
läste på familjeliv ... så prova med att blaska med utblandad äppelcidervinäger.
Börja med en svag lösning annars tror du att du brinner upp "där nere"..
Det var det enda som fungerade för mej efter flera år..
Har inte haft det på säkert 6 år nu!!
lite tips hoppas att du blir bättre..
Jag bor i floda ...