December Bebis 2010 :)
Vill bara ge er lite uppmuntran genom att säga att en gravid kvinna är en av de vackraste människor man kan se! Alla magar är så underbart fina =)
Hoppas nån tar åt sig av mina ord... KRAM
Vill bara ge er lite uppmuntran genom att säga att en gravid kvinna är en av de vackraste människor man kan se! Alla magar är så underbart fina =)
Hoppas nån tar åt sig av mina ord... KRAM

Mornings tjejjer!!!!!!!!!
sitter å läser kvällens å morronens inlägg å inser att folk har åkt på en liten smäll i skallen...
Dom e ju för tusan avis!! Jag är 27 å har varit ute å rännt mycket under mitt liv å festat.
Tyckte de va superkul men nu e ja trött på de livet och vill ha en familj.
Undra om de e fel på mig me då??
Nee nu blir de å dra till jobbet!! Ha en underbar dag =) KRAM
ja har fått några undliga bett under natten som är vätskefylda!!
Kan ni hjälpa mig att tyda dom???
Här e länken
www.familjeliv.se/Forum-5-95/m53386707.html
Jaha vad ska man hitta på nu då??
Teven är tingad pga Fotboll å vi har tyvärr ingen mer....
Gud va många verkar ha hunnit med mycket under sin graviditet även om det är ett tag kvar =)
Själv har ja tagit de lungt på den fronten och bara införskaffat en spjälsäng...
Fick köpa en spjälis för 400 kr använd 1 månad av en kompis så den tog vi på en gång med ny madrass till =) Men det är också de ända ja har
Kanske dax att sätta fart!!!
Har ju varit så rädd att de skulle hända någe med barnet då ja tycker att ja har varit så dålig under denna tid..
Insåg NYSS att ja pricis har gått in i Vecka 19...
Å idag kom min boss på jobbet å började snacka med mig om mammaledighet.... Ja tyckte hon va lite knasig men... de kanske hon inte e... de e ju trotts allt "bara" 6 månader kvar.
Från de ena till de andra... Jag har börjat fått Hicka dom senaste veckorna.. 3-4 ggr per dag.. är det nån mer som har de eller e de bara jag?? hehe tycker de e ganska sött.. Jobbarkompisarna undrar vad ja håller på me när ja hickar i 5 min sen går de över bara så där som att de skulle vara nån ticks grej eller någe =)
Nu är det dax för sängen när Gubben min kommer in med hunden... Ja e inte ett dugg trött men ja ska ju upp vid 6 så ja skulle behöva massa me sömn...
Gonatt på er Tjejjer
KRAM
Jag fick en spark idag av h*n när vi var å handlade jag å karln min 
Men sen har de varit lungt..
Vi har proppat i oss massa med Kalops här hemma så nu e vi mätta allahopp å Lillkillen ligger å sover å karln gick ut me doggen så de e lungt å skönt här hemma 
Vad har ni tjejjer haft för er idag då?? Kram
Wooohooo jag har kännt bebis idag MASSOR!!! Även Min Karl å Min Mamma 
Nu börjar de hända saker