Inlägg från: Lillkillen |Visa alla inlägg
  • Lillkillen

December Bebis 2010 :)

Btw - här är en till som älskar Tradera.
    Både köper o säljer - har handlat endel till lillasyster nu kan jag säga =)

Oliver 080101 samt BF 8/12
  • Lillkillen

ÄlskarNova: Var iväg som sagt idag till Mvc, sen är det var tredje vecka som gäller.

SaraKlippan: Grattis till en liten kille!!!!!  Avis, vill oxå till Ullared.

Varför man oftast känner bebisen mer på kvällen är för att på dagarna är man oftast igång o då vaggas barnet i magen o sover sen när man ligger i soffan/sängen på kvällen o softar vaknar de. 

Har varit energilös i 2 dagar nu men har känt mig bättre idag o framför allt nu ikväll. 

• Lillkillen

Ny onsdag o jag sitter här o tårarna rinner som bara den.
    Kan inte tänka mig hur det skulle vara o åka från sjukhuset o lämna sin nyfödda där!!!!!!!!!!!!????????????

• Lillkillen

Är det ngn som använder sig av "knipkulor" här?
    Jag är kass på att göra knipövningar o får liksom inte till det...så har funderat på ett par sådana....

Imorgon kommer min mamma ner till oss - läängtar!!!!

• Lillkillen

Linasmamma: Grattis - hoppas ni har en mysig kväll =)

Jessika: Wow, grattis!!!

Moma: Häftig bild på bilen =)

Imorgon firar vi 5 år - vi sak ut å äta. Min mamma kommer ner den helg så hon får sitta barnvakt. Annars hade vi redan bokat farmor o farfar.

Här är en som måste ÄTA hela tiden annars mår jag illa. 

• Lillkillen

SaraKlippan: Håller med - önskar oxå att det motsatta könet kunde få prova på att vara gravid!!!!

• Lillkillen

Ny vecka nya möjligheter....

Har ont i kroppen efter helgen.
    På fredan var jag o sambon ute o käkade o firade att vi varit ett par i 5 år =) blev supermysigt!
    På lördan var vi på sonens första barngympa, han var en kung på hinderbanan =) sen var vi ner på stan o shoppade lite, mamma har varit här i helgen. Efter det åkte vi till svärmor o käkade suring, gott!

Igår var det mest röja, tvätta, pckade massa Tradera, shoppade gardinstänger o satte upp våra nyinköpta gardiner. När kl var 22.15 sjönk jag ner i soffan HELT färdig, blev lite mkt......

Så ikväll har jag dammsugningen kvar....mm.....

Måste ta mig till Ikea denna veckovardag - dem säljer ju orkidéer för 49:- mån-fre. Samt att vi måste dit i helgen för att köpa golv. Sambon ska börja lägga golv nästa helg då sonen o jag åker till mina föräldrar.

Nu måste jag jobba lite....
    Må gott!

• Lillkillen
    JS80 skrev 2010-08-30 12:24:08 följande:

Nu är det mindre roligt.
    Fram till nu har jag har haft en riktig "glidar-graviditet" helt utan krämpor och bekymmer. Idag har jag så ont i ena ljumsken att jag knappt vågar röra benet i någon riktning. Jag ska till barnmorskan i morgon, och hoppas att hon kan ha någon teori om vad det kan vara, och kanske tips om bot. Vet inte hon ska jag ringa min naprapat och se om hon vill kika på mig.
    Jag vågade mig inte ens iväg till jobbet idag, jag kan inte se hur det skulle gå till att köra dit och att sköta mina arbetsuppgifter skulle aldrig gå. Jag kan ju knappt röra mig här hemma, trots att jag går med pingvinsteg och håller mig i väggarna...

Precis sådär har jag oxå fått. Helt i min högra ljumske. Ibland har jag så ont att jag inte kan föra benet framåt. Var till min BM i förra veckan o berättade, hon sa att det är ligamenten. Om jag blir värre ska jag gå till en sjukgymnast.
  • Lillkillen

MFJG: Hur gick besöket ang dina sammandragningar?

Blondinkermit: Oj, låter inget vidare, så kortison spruter hjälper mot att inte öppna sig eller? Fy vad jag tycker synd om dig. Vet precis hur det är att vara spruträdd!!!

SaraTheres: Jag har oxå en hjärtformad livmoder. Fick veta det efter jag fött min son. Jag kände knappt nga sparkar  med honom o var in till förlossningen x antal gånger för att kolla hur det stod till. Sen låg han i rumpa, fastnade så....min BM tror nu att även denna bebis sannerligen kommer ligga i rumpa...den som lever få se =) dock så sparkar hon sååå mkt mer =)

Smurfen83 skrev 2010-08-31 09:40:35 följande:
    ♥ wiii har "bara" 99 dagar kvar till beräknad BF ♥
    Jag har oxå "bara" 99 dagar kvar =)

Lillsnurr: Ojojoj, hur har du orkat!!! Är verkligen imponerad.

Moma: Vilken söt overall =)

Själv har jag haft en bra dag, kroppen har mått bra =)
  • Lillkillen

Saraklippan: Kul med massa shopping!!!

Kanske, kanske blir det en tripp till Ullared för mig oxå. Min lillebror flyttade i helgen som var ner till Halmstad o våra föräldrar kanske ska ner o hälsa på i höst o då funderar jag på att följa med. Försöker få dem att vi ska besöka Ullared då oxå =) 

Svar på tråden December Bebis 2010 :)