Ååå vilken härlig dag. Är ledig i 3 dagar nu och har bara 8 dagar kvar till semester!!
Har varit på stranden hela dagen och i morgon ska vi åka till min mamma och sova där oh tidigt på Söndag åker vi tillsammans med henne och min syster + sambo över till Öland!! Ska bli såå härligt!!
MajMamman08 skrev 2010-07-01 22:42:46 följande:
Har ni vågar köpt något litet till bebisen än? det har inte jag,förra gången jag köpte en sak så slutade de ju i Mf,så denna gången har jag inte vågat köpa något,men är så sugen!! men nu borde man väl kunna köpa en filt el nåe

Jag har köpt tre bodys. Bara för att det bara fanns dom kvar och vi så gärna ville ha dom...Annars vågar inte jag heller av samma anledning som du. Men efter RUL ska vi shoppa loss bestämde vi igår. Bestämde oss för vagn med...ska bara provdra EN ggn till inann vi beställer

Hej alla jag är kvar i tråden men är så trött å mår skit dåligt så jag läser bara vad ni skriver...
Jag va hos läkarn igår å kollade mitt blodtryck.. Oj oj oj vad de har sjunkit.. Låg på 110/60 å nu ligger jag på 91/59. Konstigt att man mår dåligt å klarar knappt att va uppe å röra på sig för man inte ska svimma titt som tätt..
Jag har fått en kraftig foglossning kan knappt gå längre så de tar mig 20 min att gå ner till sonens dagis när de bara tar ca 3 min dit.
Nån som vet vart man kan köpa bäckenbälte nånstans?? Har inte lust att lägga ut 400 kr för ett bälte.
www.gulare.com/shopKänner mig inte gravid längre och tycker inte det syns något särskitl heller.. Går och tänker oroväckande tankar om att ha fått MA.. Men livmodern känns förstorad när jag trycker där, som den inte känts innan.. Jag är väl bara nojjig i onödan.. En månad kvar till RUL nu..
Åå jag känner igen mig. Jag har också börjat nojja igen. Fan!! Känner att livmodern växt men känner mig inte gravid annars och känner inget från bebis. 18 dagar kvar till RUL. Lååångt dit ju!
Det syns juh fan inte att du fött 3 barn innan, hur håller du dej i fom, blev grymt avis

så såg jag ut typ innan Nova & precis innan Elliot låg i magen....men nu verkar det rätt kört!
Hej igen alla underbara!
Tack för alla varma tankar! Nu idag fick jag brev hem angående väntelista för operation av mitt myom! Yes!! Det kanske innebär att jag kan få ta bort myomet i sommar tidig höst!! Hade varit så skönt! Känner att det håller på att vända för oss nu! Plötsligt händer det (som man säger i trissreklamen!)
Åhh tänk om tänk om jag skulle kunna få hoppa in här efter ha plussat i augusti eller något! Vilken lycka!
kramar i mängder!
Jag har nog haft tur. Tränar ingenting förutom promenader...
Men sen har jag varit ung när jag fått barnen och alltid varit smal osv. men har som sagt haft tur genom att slippa bristningar och snabbt gåt ner till min normal vikt efter förlossningen. Den här ggn är jag inte lika säker på att turen håller i sig...men vi får väl se! Men tack så jättemycket för komplimangen. Själv känner jag mig tjock och grymt osexig för till fället...

Hejsan allihopa! Tänkte hoppa in här, 24årig förstagångsföderska BF 8 dec!
Nervös! Jag vill helst slippa förlossningen, jag vill se storken komma och lämna mitt barn..:P Tyvärr funkar det inte så och man kan hoppas att det är som alla säger att man glömmer smärtan direkt efteråt, men som sagt riktigt nervös.
Annars ser jag framemot allt! Har haft en bra graviditet hittills, mått riktigt bra, lite tröttare än vanligt bara.
Ultraljud den 12 Juli, känns som att det kommer kännas på riktigt då,när man får se det lilla livet(dock vill vi ej veta kön). Nu ser jag bara vågen öka och magen växa, men svårt att förstå att det är sant.
Hoppas det går bra för alla, vi ses kanske på akademiska i december eller på en mammagrupp i höst..:)
Grattis till bebis och välkommen hit!