ludicrous skrev 2010-11-07 20:47:18 följande:
Jag älskar julmust. älskar älskar älskar. Men shit vad uppsvälld jag blir av det!!! haha men det får omgivningen stå ut med ;D
Just det, hade världens sjukaste dröm inatt!!
Drömde att vi hade fått vår bebis, men massa förtidigt då ju. Jag jobbade fortfarande o hade ju inget klart, så jag hade inte tid att ta hem bebisen. Det var nån som kom upp till jobbet med den, en flicka , så fick jag hålla henne och hon hade massa hår, verkligen sjukt mkt! Som hon tappade hela tiden.. :/
Så sa jag att dom kunde ju lämna henne på bvc, som i drömmen låg intill jobbet, så skulle jag hämta henne sen. Sen åkte jag hem och väl hemma, på kvällen, kom jag på att vi hade ju glömt hämta henne! Sen skulle vi försöka hitta nån som kunde låna ut ett babyskydd, för vi hade inte fått hem vårat än, utan att berätta varför vi måste ha det , för det var så pinsamt att säga att vi glömt vår dotter. Min sambo tyckte jag var knäpp som glömt henne, för han visste inte ens om nått.. Men så kom vi aldrig iväg..
Det roliga är att jag hade liknande drömmar när jag väntade Nova, då drömde jag mycket att vi kom hem från förlossningen, att vi hade fått en flicka, men att vi sen glömde att vara på BB. Vi skulle åka tillbaka till BB, men kom aldrig iväg..
Jobbiga drömmar ;D Ännu jobbigare e att jag har varit så inställd på att det blir en pojk, men senaste veckorna har jag börjat känna att det kan vara en flicka, o så drömmer jag att det är en tjej, vilket jag gjorde med dottern också.. o det stämde ju..
Haha så sjukt:)!
Jag drömde liknande inatt faktiskt! Att min mamma födde en flicka med MASSVIS av hår, fast det egentligen var min bebis som hon födde. Har drömt flera gånger att det är en tjej, ska bli så spännande å se om det stämmer eller inte:).
"önskar" ni er något särskilt? Förstår ju att det kvittar vilket kön som kommer men jag tror du förstår vad jag menar:)