December Bebis 2010 :)
Varje gång jag känner att jag måste nysa så blir det först en liten nys för att se om det gör ont i bäckenet, gör det inte ont kan jag nysa på men gör det ont så försöker jag nysa så lite som möjlgt eftersom det känns som hela bäckenet ska gå sönder då
Idag har vi julmyst här hemma, sambon åkte iväg imorse till jönköping, inte så bra vägar och det kom runt 40 cm snö inatt. Lite orolig är jag allt. Så nu är han och några killar iväg och "leker", de har en softair-gun arena i jkpg så de är där i leker hela dagen, o han är inte tillgänglig på mobilen hela tiden utan går gå å kolla den ibland :P ooo vad jag gillar det, noooot.. :P
Har fixat med adventsstakar o julgardiner, var på IKEA igår så nu tvättas en hejdundrans massa bebissängkläder. Skulle haft skruvarna till spjälsängen också, men alla fanns inte så vi får dom hemskickade i veckan, då kan jag pyssla ordentligt :)
Köpte även amningsbhar på HM i stora storlekar och utan bygel, 2 för 149! billigt o bra :)
Nu har jag skottat som en toooook för att få fram brevlådan, vill ha min tidning i morgon ju ;D Så när jag var klar o skulle gå in så upptäckte jag att jag glömt nycklarna hos mamma! SKIT! Men hon var snäll o kom hit med dom o under tiden skottade jag även fram bilen, så vi kan dra iväg i natt om det behövs efter allt skottande :Phaha